نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: باید فرهنگ شهادت را سرلوحه خود قرار دهیم زیرا زنده نگه داشتن یاد شهدا، ضرورت زندگی فردی و اجتماعی امروز است.
کد خبر: ۱۳۵۸۲۸۶
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: فرهنگ شهادت به معنای سرمایه‌گذاری جان برای حفظ آرمان و ارزش‌های دینی است که اگر به خوبی در سطح جامعه ترویج شود فرهنگ منفعت طلبانه از بین خواهد رفت.
 
وی ادامه داد: : بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند مشکلات این قشر را حل کند بنابراین لازم است مسئولان کشوری و استانی، مشکل خانواده های معظم شهدا و جانبازان به ویژه فرزندان آنها را حل کنند.
 
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: ایمان به خدا، پیروی از دستورات فرستادگان الهی، قسط و عدل، برابری و اخوت، عزت و شرف در جامعه مهدویت حاکم است. جامعه مهدوی از همه امکانات علمی و فناورانه در جهت رفاه و آسایش عموم مردم استفاده می کند و استرس و اضطراب در آن جای خود را به نشاط و سرور خواهد داد.
 
وی با اشاره به تولد علی اکبر(ع) و روز جوان، بیان کرد: جوانان ایران اسلامی باید با ایثار و از خودگذشتگی، عبادت، اعتقاد به دین و دیانت، حق طلبی حضرت علی اکبر را سرمشق خود قرار دهند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این جوانان بر اساس گام دوم انقلاب وظیفه سنگینی بر عهده دارند که باید در این راستا بتوانند با تلاش علمی و آموزشی، قدم‌های خوبی بردارند.
 
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر جهاد تبیین، قوی شدن ملت و دولت، مستقل بودن قوه مجریه و مقننه تاکیداتی داشتند که امید می رود با این فرموده، مسیر برای همه روشن شده باشد.
 
حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای چندمین بار تاکید داشتند که قوه مقننه در اجرائیات قوه مجریه دخالتی نداشته باشد و مشاهده شد در برخی از  استان‌ها نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت کتبی اعلام کردند در انتصاب مدیران و زیر مجموعه های آنها دخالت نخواهند داشت.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها