فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد:

فیلم مستطیل قرمز مظلومیت مردم ایلام در جنگ را بخوبی به تصویر کشیده است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: فیلم مستطیل قرمز مظلومیت مردم ایلام در جنگ را بخوبی به تصویر کشیده است.
کد خبر: ۱۳۵۸۱۶۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی در حاشیه بازدید از فیلم سینمایی مستطیل قرمز در سینمای شهر ایلام اظهار کرد: فیلم سینمایی مستطیل قرمز که با روایتی هنرمندانه حادثه تلخ بمباران زمین فوتبال چوار را به تصویر کشیده است، به خوبی توانسته است که روحیه سلحشوری و مقاومت مردم ایلام در جنگ تحمیلی را به مخاطبان نشان دهد.
 
وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندکاران کنگره شهدای استان ایلام و تاکید ایشان بر لزوم معرفی این حادثه در ابعاد جهانی افزود: انتظار می‌رود متولیان حوزه فرهنگ و هنر در قالب‌های مختلف هنری و فرهنگی نسبت تولید محصولات فاخر در حوزه جغرافیایی دفاع مقدس استان ایلام اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: امروز در سایه توانمندی دفاعی و اتحاد ملت، دشمن از رویارویی نظامی با ایران هراس دارد، لذا با اعمال فشار اقتصادی بی سابقه و در کنار آن با جنگ رسانه‌ای و استفاده از ابزار تحریف سعی می‌کند که حقایق جنگ را به شکلی غیرواقعی و وارونه برای نسل‌هایی که جنگ را ندیده است روایت کند. لذا بایستی دست اندکاران فرهنگی تمام تلاش و همت خود را برای خنثی سازی این توطئه‌ها بکارگیرند و واقعیات دفاع مقدس در ایلام را به شکل حقیقی به دنیا معرفی کنند.

شاکرمی ادامه داد: بنا به تأکیدات رهبری جهاد تبیین مهمترین و فوری‌ترین مساله امروز کشور است و همه دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی وظیفه دارند که با تمام توان خود در این راستا تلاش کنند.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام  اضافه کرد: استقبال مردم از فیلم سینمایی مستطیل قرمز را در سطح کشور خوب ارزیابی کرد و تاکید کرد: تماشای این فیلم می‌تواند نسل جدید را با واقعیات جنگ آشنا کند و امید آفرین باشد. من به مردم عزیز توصیه می‌کنم که این فیلم را به همراه خانواده ببینند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها