رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: ۷ نفر از متهمان پرونده سایت‌های شرط‌بندی و قمار دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۳۵۸۱۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرتیپ هادی شیرزاد بعدازظهر امروز در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های استان درباره پرونده سایت‌های شرط‌بندی اظهار داشت: 7 نفر از متهمان پرونده سایت‌های شرط‌ بندی و قمار دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.

وی اضافه کرد: برای باقی متهمان این پرونده هم اعلان قرمز در پلیس اینترپل صادر شده و این افراد تحت تعقیب پلیس بین‌المللی قرار دارند که به زودی دستگیر شده و به کشور مسترد خواهند شد.

سردار شیرزاد همچنین از افزایش 480 درصدی میزان استرداد مجرمان و متهمان بین‌المللی به کشور خبر داد و گفت: 68 درصد این مجرمان در رابطه با پرونده‌ های مفاسد اقتصادی و مالی تحت تعقیب قرار داشتند.

فرمانده پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی واحد پلیس اینترپل در استان قزوین خبر داد و گفت: تأسیس و راه‌اندازی این واحد تا قبل از تابستان سال آینده عملی خواهد شد و در این راستا برخی از امکانات و تجهیزات از پلیس بین‌المللی تهران به واحد قزوین منتقل خواهد شد.

شیرزاد افزود: با راه‌اندازی این واحد تولیدکنندگان، صادرکنندگان و بازرگانان و تجار می‌توانند خدمات پلیس بین‌الملل را از فرماندهی انتظامی استان قزوین دریافت کنند و پلیس با تمام توان در خدمت تولید و جهادگران اقتصادی قرار دارد.

وی معاونت اقتصادی استانداری قزوین را رابط اصلی برای استقرار واحد پلیس بین‌الملل در قزوین معرفی کرد و ادامه داد: همچنین بنا داریم که دفتر منطقه‌ای پلیس اینترپل را در استان قزوین راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم ارتباط بازرگانان و صادرکنندگان چندین استان نزدیک به پایتخت را با پلیس بین‌المللی ناجا تسهیل کرده و خدمات را سریع‌تر انجام دهیم.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها