مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان :

مشارکت 31 درصدی زنجانی ها در طرح اصلاح موتورخانه ها

تا نیمه اسفند امسال، 177 مشترکینِ واجد شرایط گاز زنجان، در طرح ملّی اصلاح موتورخانه ها ثبت نام و مشارکت کرده اند.
تا نیمه اسفند امسال، 177 مشترکینِ واجد شرایط گاز زنجان، در طرح ملّی اصلاح موتورخانه ها ثبت نام و مشارکت کرده اند.
کد خبر: ۱۳۵۸۰۵۱
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: از 725 مشترک خانگی و تجاری مشمول طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها 177 مشترک در سامانه مکانیزه این طرح ثبت نام و مشارکت کرده اند.

رحیم سلیمانی نژاد افزود : پرداخت هزینه در اجرای این طرح با شرکت گاز است و مشترکین برای اصلاح موتورخانه ها و حرارت مرکزی مجتمع های خود فقط باید در سایت شرکت گاز استان ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اختصاص هزینه ی حدود 8 میلیارد ریالی از منابع داخلی برای اصلاح و بهینه سازی رایگان 57 مشترک دارای موتورخانه در استان خبر داد و گفت: با این اقدام بیش از هزار واحد مسکونی با زیربنایی بیش از 150 هزار متر مربع ؛ تحت پوشش اصلاح و بهینه سازی قرار گرفته اند.

 سلیمانی نژاد افزود: در ادامه اجرای این طرح همچنین، 10 مشترک دارای موتور خانه در دست اجرا بوده که  تا پایان امسال جزو برنامه های اجرایی است.

وی با تاکید بر اینکه موتورخانه‌هایی که نسبت به متراژ واحد، پرمصرف هستند، در این طرح رایگان ثبت نام کنند، گفت :  مشترکین دارای موتورخانه که میانگین مصرف گاز سالانه آنها طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بوده می توانند در این طرح ثبت نام کرده و شامل یارانه تخصیصی برای بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌ خود شوند.

سلیمانی نژاد افزود: با اجرای این طرح؛ 10 تا 15 درصد گاز مصرفی واحدهای مسکونی و اداری کاهش پیدا می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها