وزیر کشور گفت: یکی از موضوعات مورد توجه ، پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان بود که طبق آن منابع خوبی به استان تعلق گرفته است.
کد خبر: ۱۳۵۷۷۰۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمد وحیدی بیان کرد: یکی از موضوعات مورد توجه ، پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان بود که طبق آن منابع خوبی به استان واگذار شده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه کار در استان طراحی شده و بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهور دنبال می‌شود، گفت: به این منظور حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نقد ، منابع و تسهیلات در اختیار استان قرار می گیرد.
 
وحیدی با اشاره به بازدید از  شهرستان های پلدختر و کوهدشت، گفت: شهرستانهای مذکور در جای خودشان زمینه‌‌ های مناسبی دارند که به طور ویژه مورد توجه دولت قرار می گیرند از جمله آبرسانی در حوزه کشاورزی، توسعه شیلات ، توجه به باغداری و محصولات خاص این مناطق مانند انار و انجیر که تصمیم گرفته شد در حل مسائل آنها تسریع شود.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای نوروزی ، تصریح کرد: کمیسیون ایمنی سفرهای استانی در حال تشکیل است که دستورالعمل آن ابلاغ شده و در سطح کشور برای بهتر کردن زمینه سفرهای استانی و کاهش حوادث جاده‌ای تشکیل خواهد شد.
 
 وزیر کشور یکی دیگر از اهداف تشکیل این کمیسیون را کنترل سفرها از حیث مقررات و مسائل بهداشتی عنوان کرد و گفت: از آنجا که ما هنوز درگیر بیماری کرونا هستیم، این سفر ها نباید موجب افزایش بیماری شود و این موضوع مورد توجه جدی قرار گرفته است است. همچنین برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سطح استان ها برنامه های دیگری برای آرامش خاطر مهمانان اندیشیده شده است.
 
وحیدی در خصوص مشکلات مربوط به صنایع تولیدی و واحدهای اقتصادی گفت:  اگرچه مشکلات مذکور به دستگاه‌های متولی مربوط و پیگیری می شود اما وزارت کشور هم پیگیری لازم را در این زمینه تا حصول نتیجه انجام خواهد داد .
 
وی در پایان مشکلات بعضی از صنایع را در استان شامل؛ مسائل قضایی، مسائل مالی و اعتباری عنوان کرد و افزود:  تعداد دیگری ناشی از مسائل حقوقی و تملک بانک ها است که لازم است  بانک‌ها  در این خصوص  تصمیم‌گیری کنند که واحدهای تولیدی را یا خود راه‌اندازی کنند یا به غیر واگذار کنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها