در ترکیب منتخب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران صنعت نفت آبادان بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، هفته بیست و یکم یکی از عجیب‌ترین هفته‌ های لیگ بیست و یکم بود. رقم خوردن نتایجی دور از انتظار که باعث رد و بدل شدن ۱۲ گل شد. تنها سه تیم میزبان به برتری دست یافتند و ۲ مسابقه برنده نداشت.

در ترکیب منتخب هفته شاهد حضور نمایندگان هشت تیم هستیم که در این بین صنعت نفت آبادان با سه سهمیه در صدر است و تیم‌های پدیده و سپاهان با ۲ نماینده در رده بعدی قرار دارند.

گلر: یوسف بهزادی (پدیده)

شاید نمایش فرزین گروسیان نمود بسیار زیادی در رسانه‌ها داشت اما یوسف بهزادی در بازی پدیده مقابل تراکتور عملکردی درخشان داشت.

او نه تنها یک پنالتی گرفت بلکه سه چهار بار با واکنش‌های نجات‌بخش خود نماینده مشهد را به امتیاز بعدی‌اش رساند و به آینده امیدوار نگه داشت.

مدافعان: رضا یزدان‌دوست (صنعت نفت)، امید نورافکن(سپاهان)، روزبه چشمی(استقلال)، مجتبی بیژن(پدیده)

صنعت نفت با دفاع کم‌اشتباهی که داشت باعث شد تا پرسپولیس بعد از ۱۲ هفته رنگ پیروزی را نبیند و شکست بخورد.

رضا یزدان‌دوست در کنار میثم تهی‌دست زوج مطمئنی برای علیرضا منصوریان بودند و با کمترین اشتباه و البته با چاشنی خوش‌شانسی جلوی حملات سرخپوشان را گرفتند.

امید نورافکن حالا به عضوی ثابت در ترکیب منتخب تبدیل شده است. او با توان بالای بدنی در حملات هم حضور مثمر ثمری داشت و روی گل دوم تاثیرگذار بود. امید در بدترین روزهای سپاهان نیز با کیفیت بالا برای محرم به میدان رفت و جواب اعتماد او را داد.

با وجود نگرانی هواداران استقلال، جدایی سیاوش یزدانی هنوز نتوانسته زیاد به چشم بیاید چون روزبه چشمی با کمترین میزان اشتباه انجام وظیفه می‌کند. بازیکنی که در دوئل با کی‌روش استنلی برنده بود و اجازه نداد مهاجم زهردار تیم سیرجانی به دروازه سید حسین حسینی برسد.

از مجتبی بیژن هم باید یاد کنیم. او نیز مقابل تراکتور نمایشی قابل قبول داشت و عملکرد ضعیف چند هفته گذشته‌اش را به دست فراموشی سپرد. بیژن یکی از بازیکنان باتجربه پدیده است که برای بقای این تیم باید تلاش فراوانی داشته باشد و رهبر خط دفاعی باشد.

هافبک‌ها: ایوب کلانتری(نساجی)، محمود مطلق‌زاده(صنعت نفت)، مرتضی تبریزی(گل‌گهر)

ایوب کلانتری یکی از عناصر و ارکان اصلی ساکت الهامی در میانه میدان نساجی است. او یک بار دیگر رول گلزن را بازی کرد و تیمش را به سه امتیاز حیاتی رساند تا مشخص شود در اوج پختگی راه دروازه حریفان را پیدا کرده و در روزهایی که مهاجمان در گلزنی ناکام هستند می‌تواند به عنوان یک هافبک، برگ برنده تیمش باشد.

محمود مطلق‌زاده را فقط از روی گل زیبایی که به ثمر رساند نباید قضاوت کرد. او در تمام دقایق بازی با پرسپولیس به عنوان یک هافبک میانی نفش خود را به بهترین شکل انجام داد و با دوندگی بی‌امانش اجازه بازیسازی را از میهمان قدرتمند سلب نمود. مطلق‌زاده بازهم با شوت‌های از راه دورش قربانی گرفت و این بار پرسپولیس، طعمه او بود.

مرتضی تبریزی توسط امیر قلعه‌نویی دوباره به فوتبال بازگشته است. یکی از کارهایی که خیلی خوب از پسش برمی‌آید زدن گل‌های زیباست. چند هفته پیش بود که با شوتی کات‌دار گلزنی کرده بود و این بار به تیم سابقش گلی تماشایی زد تا اثبات کند آنقدرها که به او تاخته می‌شد بازیکن بدی نبود.

مهاجمان: شهریار مغانلو (سپاهان)، سعید باقرپسند(ذوب‌آهن)، حسین صادقی(هوادار)

این هفته، هفته‌ی بازگشت شهریار مغانلو هم بود. مهاجم سپاهان با زدن ۲ گل منتقدانش را به سکوت دعوت کرد و طلایی‌پوشان را بعد از سه هفته دوباره به برد رساند.

مغانلو با این ۲ گل که به ۲ شکل متفاوت هم زده شد دوباره اعتماد به نفس خدشه‌دار شده‌اش را بازیابی نمود.

سعید باقرپسند دیگر مهاجم آماده‌ای این روزهای اصفهان است. او در لباس تیم ذوب‌آهن می‌درخشد و بعد از گلزنی مقابل پدیده این بار دروازه فولاد را به تماشایی‌ترین شکل ممکن گشود تا نشان دهد به جز باقر، همه اهالی فوتبال بازی‌اش را می‌پسندند.

حسین صادقی هم سورپرایز هفته بود. بازیکنی که حتی از نیمکت تیم خودی هم حمایتی ندید اما روی شوتزنی اصرار کرد و گلی تماشایی و البته سه امتیازی وارد دروازه آلومینیوم اراک کرد تا هم تیم رسول خطیبی در بحران بماند و هم هوادار به روند صعودی‌اش ادامه دهد.

سرمربی: علیرضا منصوریان (صنعت نفت)

و علیرضا منصوریان. برای انتخاب بهترین سرمربی هفته تردید و مکثی در کار نبود. او با آنالیزی درست و با تیمی کم‌اشتباه، پرسپولیس را در آبادان زمین‌گیر کرد تا اثبات کند نتایج خوب صنعت نفت در هفته‌های اخیر اتفاقی نبوده است. منصوریان حالا با روحیه‌ای بالا به استقبال استقلال می‌رود.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها