به نوروز که نزدیک می‌شویم بسیاری از مردم خود را برای سفر آماده می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۵۷۵۵۶
برخی سفرهای داخلی را ترجیح می‌دهند و برای بعضی دیگر تعطیلات طولانی مدت نوروز بهترین فرصت برای یک سفر خارجی است. بسته به بودجه و هدفی که از سفر دارید، می‌توانید به فرانسه، سوئیس یا روسیه در اروپا بروید یا از میان ترکیه، امارات، مالزی، تایلند و... در آسیا یکی را انتخاب کنید. به طور کلی، شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، وان، دبی، ایروان، باکو و... در میان بهترین مقاصد نوروزی ایرانیان قرار دارند.  
 
بهترین مقاصد خارجی در نوروز 1401

رزرو هتل های وان در نوروز

وان یک شهر زیبا در ترکیه در سواحل شرقی دریاچه‌ای با همین نام است، طبیعت زیبای شهر وان ترکیه در کنار فاصله نزدیک و امکان سفر هوایی و زمینی به این شهر باعث شده تا گردشگران زیادی از ایران به این شهر سفر کنند. بهار و تابستان با آب و هوای ایده‌آل بهترین زمان سفر به وان محسوب می‌شود. در این فصل‌ها هم از سرمای شدید زمستان فاصله می‌گیرید و هم به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی وان مانند سواحل دریاچه، جزیره آکدامار، کلیسا و شهر قدیمی توهپا، موزه و قلعه وان بازدید کنید.

اما مهمترین دلیلی که مسافران را به این شهر زیبا می‌کشاند، خرید در وان ترکیه است. از بازارهای سنتی و تاریخی شهر وان گرفته تا مراکز خرید لوکس و مدرن، امکان خرید پوشاک از بهترین برندها تا لوازم خانگی را برای گردشگران فراهم کرده‌اند. از مراکز خرید معروف وان می‌توان به تورکوز مال، مرکز خرید وی ام وان، هامل، آتایوس سیلور و... اشاره کرد.

برای رزرو هتل وان در نوروز گزینه‌های متعددی در دسترس قرار دارد. اگر قیمت هتل های وان برایتان مهم نیست و به دنبال یک اقامت لوکس هستید، می‌توانید از میان هتل های 5 ستاره Elite World Van Hotel و DoubleTree by Hilton Hotel Van  یا هتل های 4 ستاره مانند Grand Hotel Van یا Haldi Hotel رزرو خود را انجام دهید. برای رزرو هتل ارزان وان هم می‌توانید هتل های 3 ستاره این شهر مانند هتل های 3 ستاره مانند Toprak Hotel، Dosco Hotel یا Dimet Park Hotel را انتخاب کنید و حتی برای ارزانتر شدن سفرتان، اقامت در هاستل های وان می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

دبی مقصد خارجی محبوب ایرانی‌ها در نوروز 1401

دبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان است. جاهای دیدنی دبی در کنار تفریحات منحصر به فرد، خدمات و امکاناتی که در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، مسافران زیادی را در ایام مختلف سال به این شهر می‌کشاند.

برای رزرو هتل های دبی کافی است با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، هتل خود را از میان انبوه مکان های اقامتی در این شهر انتخاب کنید. هتل های لوکس و 5 ستاره دبی با بهترین خدمات برای گردشگرانی است که به کیفیت اهمیت فراوانی می‌دهند، اما برای کسانی که ترجیح می‌دهند هزینه سفر به دبی را صرف تفریح، رستوران‌گردی و خرید کنند، هتل های ارزان در دسترس قرار دارد. از میان هتل های ارزان دبی می‌توانید Mark Inn Hotel Deira یا Eureka Hotel را هم در فهرست خود قرار دهید.
 
بهترین مقاصد خارجی در نوروز 1401

رزرو ارزانترین هتل های خارجی در فلای تودی

فرقی نمی‌کند مقصد شما کدام کشور خارجی در نوروز 1401 باشد. به یک کشور آسیایی مانند ترکیه، مالزی، آذربایجان، ارمنستان و ... بروید یا فرانسه و سوئیس را در فهرست سفرهای نوروزی خود قرار دهید، ارزانترین هتل ها را در فلای تودی رزرو کنید.

فلای تودی یک مرجع کامل و معتبر آنلاین برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است. فقط باید پس از ورود به سایت به بخش هتل خارجی بروید و با ورود مقصد، اطلاعاتی مانند تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق و نفرات را مشخص کنید. با یک کلیک ساده روی گزینه جست و جوی هتل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام هتل های در دسترس در تاریخ انتخابی شما نمایش داده خواهند شد.

روی نام هر یک از هتل ها که کلیک کنید، تمام جزئیات و مشخصات هتل از بهترین عکس‌ها گرفته تا موقعیت مکانی، مقررات و قوانین، امکانات و خدمات و حتی فاصله آن تا مراکز مهم و دیدنی هر شهر را مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال اطلاعات دقیق‌تری از هتل موردنظر خود هستید، نگاهی به بخش امتیازات کاربران بیندازید و از نظرات مهمانان هتل را درباره مواردی مانند تمیزی و نظافت، برخورد کارکنان، محله، کیفیت غذا و... مطلع شوید.

تخفیف ویژه هتل های خارجی در سایت فلای تودی را هم از دست ندهید. این تخفیفات گاهی در اقامت‌های بلندمدت مبلغ قابل توجهی هستند. فقط کافی است روی گزینه تخفیف ویژه هتل در سایت کلیک کرده تا تمام هتل های تخفیف دار نمایش داده شوند.

چرا رزرو هتل در فلای تودی؟
 
بهترین مقاصد خارجی در نوروز 1401

فلای تودی تقریبا تمام هتل های مقاصد محبوب مسافران و گردشگران را پوشش می‌دهد، بنابراین به راحتی می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود، رزروتان را انجام دهید. همچنین با توجه به تنوع بالا، امکان مقایسه قیمت هتل ها نسبت به خدمات و کیفیتی که دارند برای کاربران فراهم شده است.

با جست و جوی هتل در این سایت به طور پیش فرض تمام هتل های ارزان به ترتیب نمایش داده می‌شوند، بنابراین برای پیدا کردن ارزانترین هتل های خارجی چالشی نخواهید داشت. فیلترهای سایت به شما کمک می‌کند تا با انتخاب گزینه‌هایی مانند محدوده قیمت هتل، نوع هتل، محله موردنظر و... انتخاب محدودتر و در نتیجه نزدیک به هدفی داشته باشید.

در نهایت، پرداخت هزینه هتل تنها با یک کارت شتاب انجام می‌شود، از این رو نیازی به ویزا کارت و مستر کار نخواهد بود. همچنین بلافاصله پس از پرداخت، واچر هتل را به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد.

بهترین مقصد خارجی شما در نوروز 1401 هر شهری که باشد، به راحتی می‌توانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را با مناسبترین قیمت در سایت فلای تودی انجام دهید و از پشتیبانی 24 ساعته این سایت برخوردار شوید. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها