راهنمای تغییر دکوراسیون منزل برای سال 1401

خانه تکانی و ایجاد تغییر در چیدمان منزل یکی از اصلی‌ترین اقدامات هر خانواده ایرانی پیش از شروع سال جدید است.
کد خبر: ۱۳۵۷۵۴۶
راهنمای تغییر دکوراسیون منزل برای سال 1401
 
ایرانیان از گذشته اعتقاد داشتند که برای شروع سال جدید، باید فضایی جدید را فراهم آورد تا انرژی تازه‌ای به فضای زندگی وارد شد. آن‌ها عقیده داشتند تنها با ایجاد یک انرژی تازه می‌توان سال نو را به خوبی آغاز کرد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و در تلاش برای ایجاد یک چیدمان جدید و خاص برای بهار 1401 هستید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به شما راه‌هایی ارزان، ساده و جدید را برای تغییر دکوراسیون خانه در سال جدید معرفی خواهیم کرد. با استفاده از این راهنمای تغییر دکوراسیون می‌توانید به سادگی چیدمان خاص برای سال 1401 را به خانه خود بیاورید.

رنگ سال 1401؛ بازی با رنگ‌ها در چیدمان خانه

رنگ‌ها اغلب مهم‌ترین بخش از دکوراسیون داخلی خانه هستند. انتخاب رنگ در چیدمان خانه علاوه بر سلیقه، می‌تواند معنایی فراتر داشته باشد. روانشناسان در سال‌های اخیر به این نتیجه دست یافتند که هر رنگ، سطحی از انرژی را در خود دارد و با توجه به این سطح انرژی معنایی خاص نیز در آن نهفته است. به همین خاطر است که این روزها اغلب افراد علاوه‌بر سبک دکوراسیون داخلی، به انتخاب رنگ در دکوراسیون نیز توجه می‌کنند.

این موضوع تا آنجا اهمیت دارد که در ابتدای هر سال طیف رنگی خاصی توسط شرکت‌های طراحی معروف به دنیا معرفی می‌شود. رنگ سال 2022 نیز در شروع آن به دنیا معرفی شد که می‌تواند رنگ سال 1401 برای چیدمان خانه شما نیز باشد. این طیف رنگی شامل رنگ‌های پاستلی در دسته رنگ‌های بنفش، یاسی و صورتی پاستلی هستند.
 
راهنمای تغییر دکوراسیون منزل برای سال 1401

البته به طور کلی رنگ‌های خنثی و پاستلی دیگر مانند سبز پاستلی، آبی آسمانی و نقره‌ای نیز در شمار رنگ‌های سال 2022 هستند. اگر به فکر تغییر دکوراسیون کلی هستید می‌توانید حتی هنگام خرید کاشی یا انتخاب رنگ دیوارها نیز رنگ‌های سال را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

اما اگر مایل به هزینه زیاد برای دکوراسیون نیستید، با اضافه کردن جزییات و اشیای دکوراتیو با رنگ سال، فضایی متفاوت بسازید.

الهام از طبیعت در معماری داخلی؛ خوشامدگویی به بهار در خانه

نام نورورز با بهار و طبیعت گره خورده است. به همین خاطر است که در این دوران می‌توانید بیش از همیشه طبیعت را به خانه خود دعوت کنید. اگر برای تغییر دکوراسیون خانه برنامه خاصی ندارید، می‌توانید با ایجاد یک گوشه دنج در دکوراسیون آپارتمان کوچک خود تغییری بزرگ ایجاد کنید. پیشنهاد ما به شما این است که یکی از زوایای خانه را انتخاب کنید و به طور متمرکز برای قراردادن گل و گیاه در آن برنامه ریزی کنید.

برای چیدمان گل و گیاه نیز ایده داشته باشید. برای مثال می‌توانید گلدان‌هایی با رنگ سال را انتخاب کنید یا از یک تم رنگی خاص و مورد علاقه خود مناسب با سبک دکوراسیون استفاده کنید.
 
راهنمای تغییر دکوراسیون منزل برای سال 1401

چیدمان کم هزینه در اسفندماه

اگر به دنبال ایده‌های کم خرج و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون داخلی هستید، بیش از هرچیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که بر تغییر جزییات خانه تمرکز کنید. برای مثال می‌توانید به جای تغییر رنگ دیوار یا تعویض کلی کاشی و سرامیک که فرآیندهایی هزینه‌بر هستند، کاشی بین کابینتی را تغییر دهید.

خرید کاشی بین کابینتی هزینه بالایی برای شما ندارد اما در عین حال می‌تواند تغییری شگفت انگیز در نمای آشپزخانه اپن ایجاد کند. تغییر رنگ پرده، ایجاد دیوارهای متمرکز با کمک قاب‌های دکوراتیو یا کاشی اسلب نیز می‌تواند تغییری با هزینه منطقی برای سال جدید به حساب آید.

اگر به تغییراتی کم هزینه‌تر از موارد گفته شده فکر می‌کنید می‌توانید به تغییر رنگ کوسن‌ها، آویزهای دیواری رنگی یا اضافه کردن ریسه‌های نور در بخش متمرکز خانه نیز فکر کنید.

جستجوی تخفیف نوروزی فروشگاه‌های لوازم خانگی و دکوراسیون

یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید لوازم دکوراتیو و تغییر دکوراسیون، اسفندماه و در آستانه عید نوروز است. اغلب فروشگاه‌ها در این بازه زمانی برای جذب مشتریان بیشتر جشنواره تخفیف برگزار می‌کنند. خبر خوب این است که در این بازه زمانی می‌توانید برای تغییر دکوراسیون داخلی گسترده نیز با قیمت مناسب اقدام کنید.

برای مثال بسیاری از فروشگاه‌های صنایع ساختمانی و لوازم خانگی گران قیمت مانند فروشگاه‌های سنگ، کاشی و سرامیک و مبلمان نیز در روزهای منتهی به نوروز محصولات خود را با تخفیف ارائه می‌دهند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این زمان به تبلیغات جشنواره‌های نوروزی و بنرهای تخفیفی توجه بیشتری داشته باشید.

خرید کاشی و سرامیک با تخفیف ویژه نوروزی

اگر قصد بازسازی یا نوسازی منزل خود را برای سال جدید دارید، تغییر کف و دیوارها می‌تواند ایده‌ای به صرفه در روزهای شکسته شدن قیمت‌ها باشد. لئون پلاس یکی از برندهای برتر کاشی و سرامیک در ایران است که به طرح‌های خاص و تک در بازار کاشی و البته کیفیت فوق العاده شهرت دارد. به علاوه همه انواع کاشی و سرامیک از کاشی حمام، اسلب تا سرامیک پرسلان را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌کند.
 
راهنمای تغییر دکوراسیون منزل برای سال 1401

لئون پلاس این روزها به مناسبت عید نوروز جشنواره نوروزی نیز برگزار کرده و می‌توانید با نزدیک نصف قیمت بهترین کیفیت کاشی و سرامیک را خریداری کنید.

لئون پلاس دارای یک شوروم در خیابان بنی هاشم تهران است که می‌توانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. به علاوه می‌توانید از صفحه اینستاگرام و سایت لئون پلاس نیز دیدن کنید و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره 09129252490 تماس بگیرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها