طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی در حکمی ابراهیم شکوری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات سروش منصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۵۷۴۰۳

احمد شهریاری در این حکم تولید محتوای مکتوب متناسب با هویت ایرانی – اسلامی، بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های رسانه ملی برای جریان سازی فرهنگی و تقویت حوزه تولید محتوای اختصاصی کودک، نوجوان و خانواده را از اهم وظایف مدیرعامل جدید انتشارات سروش خوانده است.

در این حکم همچنین آمده است: حضور پررنگ در عرصه پخش دیجیتال کتاب و مجلات سروش، ترجمه کتب فاخر به زبان های دیگر و توزیع در سایر کشورها و تهیه پیوست های فضای دیجیتالی برای ترویج و ارجاع دهی به تولیدات سروش از دیگر وظایف مهم جنابعالی است که امید می رود در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، قوانین و ضوابط جاری کشور و یاری کارکنان خدوم رسانه ملی محقق شود.

ابراهیم شکوری، دانش آموخته دکتری علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی (ره) در مرحله نگارش رساله است و پیش از این مسئولیت های مدیرکلی امور مجلس، مدیرکلی اخبار داخلی و مدیریت مستندسازی شبکه خبر رسانه ملی را در کارنامه خود دارد.


مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در نیویورک، مقر سازمان ملل متحد و مدیر خبر دفتر نمایندگی رسانه ملی در بیروت نیز تجربیات برون مرزی اوست.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما همچنین از زحمات و تلاش های سید صادق رضایی در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها