طراح ژاو صنعت، انتخابی برای تجهیزات برداشت محصولات کشاورزی

شرکت دانش‌بنیان طراح ژاو صنعت، تولیدکننده و ارائه‌دهنده ماشین‌آلات اتوماتیک کشاورزی در بازار کشاورزی است. این شرکت باهدف بهره‌وری هرچه بیش‌تر محصولات در مناسب‌ترین زمان با کاهش میزان درجه سختی روند برداشت محصولات کشاورزی، در زمینه طراحی و تولید تجهیزاتی برای برداشت محصولات کشاورزی در حال فعالیت است.
کد خبر: ۱۳۵۷۳۳۳
 
طراح ژاو صنعت، انتخابی برای تجهیزات برداشت محصولات کشاورزی
 
 
شرکت دانش‌بنیان طراح ژاو نماد خودباوری در صنعت و پیشرو در ارائه ماشین‌آلات کشاورزی، مطابق با فناوری‌های امروزی تحت حمایت مرکز رشد و فناوری است.

دلیل برتری تجهیزات اتوماتیک کشاورزی طراح ژاو صنعت چیست؟

در حال حاضر جدایی از سختی‌ها و مراقبت‌هایی که در فرایند کاشت تا برداشت یک محصول در کشاورزی باید انجام گیرد، در مرحله برداشت، کشاورزان با مشکلات عمده‌تری مواجه می‌شوند. درگذشته باوجود ماشین‌آلات سنتی، برداشت محصولات هزینه‌های زیاد مالی و زمانی را به همراه داشت. با توسعه فناوری‌ها در زمینه کشاورزی و مطرح‌شدن ایده‌هایی نوآورانه در این حوزه، همچنین حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها، شرکت‌هایی مانند شرکت دانش‌بنیان طراح ژاو قدم بزرگی در حل این مشکل برداشته است.

شرکت دانش‌بنیان طراح ژاو صنعت توانسته است بافکر مکانیزه کردن مرحله برداشت محصولات در کشاورزی منجر به طراحی و ایجاد تجهیزات و ماشین‌آلات اتوماتیک شود. در پی آن مزیت‌های زیادی برای کشاورزان ایجاد شده است؛ به‌عنوان نمونه، میزان خسارت محصولات در گام برداشت به کم‌ترین حد خود می‌رسد. هزینه‌های موجود برای این بخش از کشاورزی نسبت به حالت سنتی اختلاف بسیار واضحی دارد. در زمان کم‌تری، بیش‌ترین حجم محصول برداشت می‌شود. در آخر نیز زحمت و سختی‌ای شامل حال کشاورزان نخواهد شد.

علاوه‌برآن، برای حفظ جایگاهی که هم‌‌اکنون این ماشین‌آلات کشاورزی طراحی شده توسط این شرکت در میان سایر محصولات و مشتریان خود دارد، نیاز است که همچنان در مسیر توسعه تکنولوژی‌های در حال پیشرفت و ایده‌ها و طرح‌های جدیدتر و حرفه‌ای‌تر در حوزه‌های کشاورزی به‌خصوص برداشت محصولات که خاص تولیدات این شرکت است، قرار داشته باشند.

البته باید متذکر شد که شرکت دانش‌بنیان طراح ژاو باوجود افراد متخصص و حرفه‌ای که در تیم خود دارد، به طور مداوم در حال بروز کردن اطلاعات با استفاده از آخرین دانش روز دنیا در این صنعت است. همچنین با به‌کارگیری قطعات و مواد اولیه باکیفیت در تولیدات خود برای رضایت هرچه بیش‌تر مشتریان و جذب مخاطبان بسیاری در تلاش است.

خدمات ارائه شده توسط محصولات طراحی شده شرکت ژاو صنعت

کاربرد ماشین‌آلات طراحی شده این شرکت در زمینه برداشت محصولات سیب‌زمینی، پیاز و سیر است. برداشت این محصولات بادقت کامل، در زمانی کوتاه و سریع با بهترین وسایل کشاورزی در روشی مکانیزه و با هزینه‌ای کم انجام می‌شود. درصورتی‌که صاحب باغ و زمین‌های کشاورزی با این محصولات هستید، با فرارسیدن هنگام برداشت محصولات تنها کافی است که با این شرکت تماس بگیرید. تیم شرکت طراح ژاو صنعت با خدمات مشاوره‌ای که ارائه می‌دهند، بسته به نوع محصول و شرایط زمین کشاورزی، شما را در خرید ابزارآلات کشاورزی و دیگر خدماتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، راهنمایی می‌کنند.

 به دلیل تأثیرات ابزارآلات تولیدی این شرکت در مدیریت زمین و محصولات و البته کنترل هزینه‌ها، شرکت دانش‌بنیان طراح ژاو به نامی آشنا و برجسته در زمینه خدمات کشاورزی تبدیل شده است.

از زمان تأسیس این شرکت و عرضه خدمات و محصولات حرفه‌ای آن به تعداد 8 نوع، 10 نمایندگی به طور فعال در استان‌های دیگر کشور، در حال فروش و ارائه این ابزارآلات و پوشش سراسری زمین‌های کشاورزی هستند. این شرکت همچنان تمایل به جذب نمایندگی در مکان‌های دیگری را نیز دارد؛ بنابراین در صورت تمایل می‌توانید با اعضای این شرکت ارتباط برقرار کنید و از شرایط آن اطلاع پیدا کنید.

چه ویژگی‌هایی ماشین‌آلات تولیدی ژاو صنعت را متفاوت ساخته است؟

با به‌کارگیری تولیدات شرکت دانش‌بنیان طراح ژاو تجربه‌ای متفاوت از برداشت محصول را خواهید داشت؛ آن هم به دلایل ارائه موارد زیر:

این تجهیزات قابلیت اتصال به انواع تراکتورهای کشاورزی را دارند. 
 

با کم‌ترین ایجاد آلودگی صوتی و حتی می‌توان گفت بدون صدا کار برداشت را انجام می‌دهند.

بهترین بهره‌وری برای محصولاتی که به‌صورت ردیفی کشت می‌شوند.

محصول را به‌گونه‌ای خالص درو می‌کنند.

پشتیبانی از مکانیزم هیدرولیکی

قابلیت خورد کردن کلوخ‌های بزرگ در زمین‌های کشاورزی

محصولات این شرکت دارای گارانتی و تضمین کیفیت است. در صورت هرگونه مشکل یا آسیب و خرابی در آن‌ها می‌توانید از خدمات تعمیرات و یا تعویض آن‌ها بهره‌مند شوید.

دارای مجوزهای معتبر و کاملی از واحدهای مربوطه
 
مطابق با نوع کشتی که انجام شده است، بهترین ماشین‌آلات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

شرکت دانش‌بنیان طراح ژاو صنعت با چندین سال فعالیت در حوزه تولید و فروش ماشین‌آلات اتوماتیک کشاورزی، کمک شایانی در جهت ساده‌سازی مرحله برداشت محصولات مشخصی؛ شامل: سیب‌زمینی، پیاز و سیر داشته است. این شرکت با ارائه ماشین‌آلات کشاورزی در زمینه برداشت محصول و همچنین باغبانی در فضای شهری به‌صورت اتوماتیک، توانسته توجه و رضایت کشاورزان و زمین‌داران زیادی را به خود جلب کند. در صورت نیاز به ابزارآلات خودکار برای برداشت محصولات خود در زمین‌های کشاورزی با تماس با این شرکت، آن‌ها روند این کار را در ساده‌ترین حالت ممکن با حداکثر بهره‌وری انجام می‌دهند.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها