رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به جنایت تروریستی در پیشاور پاکستان گفت: این جنایت نشان داد خطر تروریسم تکفیری مورد حمایت اتاق‌های فکر نظام سلطه همچنان امت اسلامی را هدف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۵۷۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان جنایت تروریستی و ضد بشری انفجار مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان را محکوم کرد.

براساس این گزارش متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا

فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی پاکستان

سلام علیکم؛

جنایت تروریستی و ضد بشری انفجار مسجد شیعیان در شهر پیشاور پاکستان در حین برگزاری نمازجمعه و پس از درگیری مسلحانه و انجام عملیات انتحاری که منجر به شهادت و مجروحیت بیش از ۱۲۰ تن از مسلمانان نمازگزار و مظلوم پاکستانی گردید، بار دیگر نشان داد خطر تروریسم تکفیری مورد حمایت اتاق‌های فکر نظام سلطه و صهیونیسم و سازمان‌های جاسوسی قدرت‌های استکباری به ویژه رژیم مافیایی و تروریستی ایالات متحده آمریکا همچنان امت اسلامی را هدف قرار می‌دهد.

این مصیبت بزرگ و هشدار دهنده که اندوه و تأثر مسلمانان جهان بلکه آحاد بشریت را برانگیخت، اهمیت وحدت، امنیت و ثبات پایدار در بلاد اسلامی به ویژه در کشور دوست و همسایه پاکستان را یادآور و لزوم اقدام جدی نسبت به پاکسازی این کشور از لوث وجود پلید و خبیث تروریست‌های اجیرشده دشمنان اسلام را مورد تاکید قرار می‌دهد.

اینجانب، این جنایت هولناک را شدیداً محکوم کرده و با تسلیت شهادت مظلومانه شهدای گرانقدر این حادثه به جنابعالی، دولت و ملت پاکستان بویژه خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده و آرزوی شفای عاجل مجروحین و مصدومین حادثه؛ امیدواریم با همت و پیگیری مجدانه مقامات و مسئولان آن کشور، شناسایی، دستگیری، محاکمه و مجازات طراحان و عاملین این جنایت ددمنشانه با جدیت دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم برای پیشگیری از تکرار این فجایع غم بار صورت پذیرد.»

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها