رونمایی از سردار ایرانی بعد از بازی با بایرن

آزمون: کاملا آماده‌ام

 امروز ساعت ۱۸ که برسد، پای گیرنده‌های تلویزیونی خود بنشینید؛ در آلمان بایرلورکوزن به مصاف بایرن‌مونیخ می‌رود. قرار است «شیرهای بای آره‌نا» مقابل صدرنشین ظاهر شوند.
کد خبر: ۱۳۵۷۲۰۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، ستاره ایرانی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، سرانجام قید روسیه را زد و عازم بوندسلیگا شد، به دلیل کشیدگی رباط داخلی پا، مدتی از میادین دور بود. آزمون از دو هفته قبل تمرینات خود را روی چمن آغاز کرد. هفته گذشته با تیم تمرینات جدی داشت تا نشان دهد کاملا آماده مسابقه شده است.

او حتی توانایی بازی مقابل آرمینیا بیله‌فلد را هم داشت ولی کادر پزشکی و سیون، سرمربی بایر تصمیم گرفتند همچنان به او فرصت دهند.
آزمون در این مدت علاوه بر سپری کردن دوران نقاهت، به لحاظ بدنی هم تمرینات خوبی داشت چون شرایط بازی در بوندسلیگا با روسیه متفاوت است.  
امروز سردار در ترکیب ثابت لورکوزن حضور ندارد. در تمرینات روز پیش از مسابقه ترکیب اصلی مشخص می‌شود. آزمون در کارهای تاکتیکی تیم، جزو نفرات اصلی نبود ولی سیون قصد دارد از او در صورت نیاز استفاده کند. این مربی صحبت‌های لازم را در این مدت با سردار داشته و به او گفته: «روی تو حساب ویژ‌ه‌ای باز کرده‌ایم. هم روی زمین و هم روی هوا. حمایت همه تیم را
خواهی داشت.» سیون دیروز هم در مصاحبه‌ای گفت: «اگر مشکل خاصی پیش نیاید، حتما از آزمون استفاده خواهیم کرد.»
آزمون به دلیل تسلط بالا روی زبان انگلیسی، خیلی زود در تیم جا افتاده و با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار کرده است. اکثر بازیکنان لورکوزن استقبال گرمی از آزمون کرده‌اند، به این دلیل که او بدون هیچ غروری وارد تمرینات شد. این موضوع حتی برای نشریه بیلد هم جالب بوده و در گزارشی به آن پرداخته است.
سردار در زنیت هم با تمام بازیکنان رابطه نزدیکی داشت و به همین خاطر جدایی او برای تمام بازیکنان سخت بود. حالا او در لورکوزن هم در مدت زمان کمی جا افتاده و شانس خوبی برای موفقیت دارد. آزمون در آستانه بازی با بایرن‌مونیخ می‌گوید: «برای این بازی هیچ مشکلی ندارم و کاملا آماده مسابقه هستم.» باید دید در این مسابقه شرایط چطور پیش می‌رود و آیا موقعیت آن می‌رسد تا سیون آزمون را هم روانه میدان کند یا نه؟ برای لورکوزن این بازی حیاتی است. آنها اگر می‌خواهند حداقل به دورتموند در رده دوم نزدیک شوند باید از بایرن امتیاز بگیرند. البته فرایبورگ هم به شدت لورکوزن را تعقیب می‌کند و آنها باید حواس‌شان به تیم‌های پایین‌تر هم باشد.
لورکوزن امسال به لحاظ هجومی عملکرد خوبی داشته. این تیم در سه هفته گذشته بوندسلیگا ۹ گل زده که آمار بسیار خوبی است. در لیگ‌برتر ایران گاهی در یک هفته و در ۸ مسابقه تنها ۹ گل به ثمر می‌رسد. قدرت تهاجمی لورکوزن یکی از دلایل انتخاب این باشگاه از نگاه سردار آزمون بود. او به خوبی می‌داند اگر در تیم خوب جا بیفتد شانس گلزنی زیادی خواهد داشت. لورکوزن در فصل جاری بوندسلیگا ۶۳ گل در ۲۴ مسابقه به ثمر رسانده که آمار بسیار خوبی است. دورتموند تنها یک گل زده بیشتر دارد و بایرن‌مونیخ صدرنشین که با ۷۵گل زده بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرده است.
حسین خلیلی - گروه ورزش 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها