رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی و هشدار سطح نارنجی این سازمان برای روزهای پنجشنبه و جمعه، اعلام کرد که آخر هفته زمان خوبی برای انجام سفرهای غیرضروری در اکثر استان‌های کشور نیست.
کد خبر: ۱۳۵۶۹۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی، درحال حاضر تردد به آرامی در تمامی جاده‌های کشور در جریان بوده و مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهار کرد: هم اکنون پدیده جوی خاصی گزارش نشده اما بنابر پیش بینی و اعلام هواشناسی تا ساعاتی دیگر بارش باران و برف، وزش باد شدید و وقوع رعد و برق در برخی از جاده‌های ۲۴ استان کشور شامل آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، فارس، سمنان، خراسان شمالی، البرز، تهران، مازندران، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، اردبیل، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد، قزوین، سیستان و بلوچستان و کرمان، پیش بینی شده است که این وضعیت تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: بر این اساس کاهش میدان دید در رانندگی، لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد، کولاک برف در جاده‌ های کوهستانی پدیده غالب در جاده‌های این استانها خواهد بود و شرایط متفاوتی را برای رانندگی ایجاد خواهد کرد.

شیرانی با بیان اینکه در این شرایط پایان این هفته وضعیت مناسبی برای مسافرت در جادهای کشور وجود ندارد، گفت: توصیه به پرهیز از سفرهای غیرضروری از سوی پلیس مطرح و لازم است که رانندگان در صورت ضرورت حتما با پیش بینی و آمادگی لازم در جاده‌ها قرار بگیرند. اطمینان از سالم بودن سیستم بخاری و برف پاکن ها، چراغ ها، مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ بسیار مورد تاکید است.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان خواست که قبل از آغاز تردد در جاده‌ها با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در مسیر خود اطمینان حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها