مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان:

درج قیمت تولید روی کالا، 40 درصد قیمت کالاها را کاهش دهد

مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: فرصت طلبان و سودجویان مخالف اجرای درج قیمت تولید روی کالا هستند و همچنان بر اجرای سیاست های پیشین پافشاری می کنند.
کد خبر: ۱۳۵۶۵۹۴

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، «عباس تابش» مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در برنامه «سلام صبح بخیر» در پاسخ به این پرسش که سازمان برای حمایت از مصرف کننده چه تمهیداتی اندیشیده است؟ گفت: دولت در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده، درج قیمت تولید روی کالا را در دستور کار خود قرار داده است؛ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، این سیاست در بازار اجرا می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای درج قیمت تولید روی کالا، 40 درصد قیمت کالاها را کاهش می دهد، گفت: این کاهش قیمت ها امروز در کالاهای مشمول دیده می شود.

تابش اضافه کرد: از آنجا که فرصت طلبان و سودجویان مخالف اجرای درج قیمت تولید روی کالا هستند و همچنان بر اجرای سیاست های پیشین پافشاری می کنند، نیاز است مردم، دولت و نهادهای مربوط بر اجرای این طرح در بازار نظارت دقیق تری داشته باشند.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی «حسین معصومی» و «زهرا قائدی» از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها