تمهيدات ترافيکي ويژه آخر هفته در جاده های استان اصفهان

رئيس پليس راه استان با اشاره به تعطیلی عید سعید مبعث و احتمال مسافرتها در روزهای آخر هفته از تمهیدات ترافیکی این پلیس در جاده های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۶۵۶۱

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛سرهنگ اصغر زارع رييس پليس راه استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پليس ضمن تبریک عید سعید مبعث بیان داشت: با توجه به تعطيلي عيد سعيد مبعث  و احتمال مسافرت ها و افزایش تردد خودروها طی روز های پایانی هفته پلیس راه استان اصفهان به منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش وتسهيل در امر عبور و مرور در راه هاي استان و پيشگيري از تصادفات و حوادث ناگوار، تمهيدات ترافيکي ويژه اي در جاده های استان اجرا می کند.

وي افزود: پليس راه استان در طرح  با استفاده از توان نيرويي و خودرويي خود اقدام به روان سازي ترافيک در محورهاي مواصلاتي استان اصفهان مي نمايد و از رانندگان و مسافران عزيز هم انتظار داریم  همکاري لازم را با ماموران پليس راه داشته باشند که بتوانيم سفري ايمن براي مسافران و رانندگان عزيز رقم بزنيم.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: از رانندگان می خواهیم قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را در طول سفرهاي خود سر لوحه کارشان قرار دهند تا انشاالله بدون هیچگونه مشکلی به مقصد های خود برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها