مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: لازم است جشنواره‌های فرهنگی، هنری و مطبوعاتی در لرستان به صورت مستمر برگزار شود.
کد خبر: ۱۳۵۶۵۴۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان : احمد حسین فتایی در اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های لرستان، افزود: هر چند برگزاری این قبیل جشنواره ها نیاز به حمایت دارد اما درصدد هستیم تا این قبیل جشنواره ها را برای ارتقا سطح فرهنگی و هنری و افزایش انگیزه و ... به صورت مستمر برگزار نمائیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به پیگیری موضوع ساخت مجتمع رسانه ای در استان اشاره و تصریح کرد: ساخت یک مجتمع رسانه ای در استان در دستور کار قرار دارد که در این راستا با کمک استانداری این موضوع در دستور کار و پیگیری قرار دارد.
 
فتایی بیان کرد: مرداد ماه سال جاری فرآیند برگزاری این جشنواره شروع شده و نزدیک به 350 اثر به دبیرخانه ارسال شد که در اختیار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد قرار گرفت و بعد از بررسی آثار تعدادی به عنوان منتخب برگزیده شدند.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز بیان کرد: مدیران لرستانی نباید رسانه گریز و از رسانه‌ها فرار کنند.

بهرام ستاری با ابراز رضایت از اینکه خود را رسانه ای می داند،  افزود: باید رسانه ها را که با قلم شیوا، نیت خیرخواهانه و مطالبه گری و ... فعالیت می کنند مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: مسئولان استانی امروزه باید تنوع مطبوعاتی را بعنوان  یک فرصت مورد توجه قرار دهند زیرا مسئولان با استفاده از این فرصت می توانند نقش خود را در جهاد تبیین عملیاتی نمایند.
 
ستاری ادامه داد: امروزه دشمنان هویت نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند و یک تهاجم ترکیبی علیه کشور ایران را شروع کرده اند و تنها راه مقابله با آن، استفاده از توان رسانه ای کشور است زیرا اصحاب رسانه در ابعاد گوناگون به عنوان سربازان جنگ نرم در عملیات آن، ایفای نقش دارند.
 
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: پیگیر مطالبات رسانه‌ها هستیم و طی مکاتباتی با کلیه دستگاه‌های اجرایی مقرر شده که تا پانزدهم اسفند ماه تمام مطالبات اصحاب رسانه پرداخت شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها