اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد قطعی شده است.
کد خبر: ۱۳۵۶۳۳۶
 به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: یحیی ابراهیمی درباره اختصاص  ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد اظهارکرد: در حوزه صنعت دو شهرستان سلسله و دلفان دارای حتی یک کارخانه نیست و به صورت ویژه پیگیر هستیم بستری برای ایجاد اشتغال و تحرکی در این دو شهرستان هستیم.
 
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: در شهرستان دلفان پیگیر ایجاد صنایع پتروشیمی هستیم که از صنایع پایین دستی پتروشیمی استان کرمانشاه شهرک پتروشیمی در این شهرستان تاسیس شود.
 
وی تصریح کرد: با ایجاد شهرک ۲ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد در حال طی کردن مراحل پایانی برای کلنگ زنی آن هستیم.
 
ابراهیمی اضافه کرد: در شهرستان سلسله نیز پیگیر ایجاد کارخانه گیاهان دارویی و استیل کورز است که در آینده نه چندان دور در الشتر کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
وی در خصوص فاضلاب الشتر و نورآباد گفت: در سال ۷۵ این پروژه شروع شده اما به دلیل اختصاص اعتبارات قطره چکانی هنوز در وسط راه هستیم.
 
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سال گذشته در این خصوص پیگیری‌های زیادی را انجام دادیم که تقریبا سیستم شبکه آن ۱۰۰ درصد اجرا شده و کارهای ساختمانی آن انجام شده است و تنها  تاسیسات الکتروموتور آن است که متاسفانه در سفر اخیر هیات دولت به لرستان، جزو پروژه‌های مصوب سفر قرار نگرفته بود که مورد اعتراض بنده قرار گرفت.
 
ابراهیمی عنوان کرد: با پیگیری‌های جدی از طریق استانداری لرستان، وزارت نیرو،  صولت مرتضوی معاونت ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه مکاتبات و پیگیری‌هایی انجام شد که در مجموع ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد قطعی شده که البته با این رقم کار به پایان نخواهد رسید و نیاز است مبلغ به شکل واقعی مصوب شود.
 
وی بیان کرد: متاسفانه مصوبه برای فاضلاب شهرستان سلسله قطعی نشده و ضرورت دارد  مبلغ به شکل واقعی مصوب شود تا بتوانیم این دو پروژه را به سرانجام برسانیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها