بازگشت زمینهای کشاورزی شهرستان سلسله به چرخه تولید
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان از رفع تصرف سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۶۱۶۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سرهنگ همایون بخشی گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی زراعی و باغی در این شهرستان رفع تصرف شد و به چرخه تولید کشاورزی بازگشت.
وی ادامه داد: بهمنظور اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شامل پی کنی و قطعه بندی، احداث آلاچیق، با حضور عوامل یگان حفاظت مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان تخریب شد.
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان افزود: تلاش برای برخورد با متخلفان توسط یگان حفاظت امور اراضی، نیروی انتظامی و دیگر ارگانهای مرتبط همچنان ادامه دارد که هدف آن حفظ منابع برای آیندگان است.