به گزارش جام جم آنلاین تهران،عبدالمجید حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه گفت: متاسفانه در روزهای اخیر دوباره شاهد افزایش محسوس مراجعین به مراکز درمانی شهرستان هستیم.
وی افزود: تست کرونایی همه افراد بستری شده در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مثبت است.
این مقام مسئول گفت:از شهروندان محترم تقاضا میشود تا با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به قطع زنجیره این بیماری منحوس کمک کنند.
گفتنی است:براساس اعلام اخرین رنگبندی کرونایی شهرها، فیروزکوه در وضعیت قرمز قرار دارد
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته