معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: لازمه رفع مشکلات اصلی شهر اصفهان همچون ترافیک و آلودگی هوا، نگاه ویژه به اموری همچون سرمایه‌گذاری خاص در حمل و نقل عمومی است.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۱۱

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛

مهران زینلیان در مراسم تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر اظهار کرد: خدمت به مردم توفیقی از جانب پروردگار است که باید با تلاش بیشتر شکر آن را به جای آوریم.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان شایسته شرایط خیلی بهتر نسبت به وضع امروز است، افزود: اصفهان با مشکلات متعددی همچون کمبود آب، ترافیک، حمل و نقل و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند، اما معتقد هستیم ظرفیت‌ها و داشته‌های شهر بیش از کمبودها و محدودیت‌های آن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: لازمه رفع مشکلات اصلی همچون ترافیک و آلودگی هوای شهر اصفهان نگاه ویژه به اموری همچون سرمایه‌گذاری خاص در حمل و نقل عمومی است.

زینلیان خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کشورها بر روی ظرفیت‌های اندک خود برنامه‌ریزی می‌کنند، اما ما برای اصفهان با این همه پتانسیل‌، برنامه‌ریزی مناسبی انجام نداده‌ایم و حتی گاهی تصویر مناسبی از این شهر در ذهن دیگران نساخته‌ایم.

وی اظهار کرد: این تصویرسازی مناسب از اصفهان با خدمت و تلاش محقق می‌شود و همدلی و همراهی با یکدیگر لازمه آن است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد: با ارتباط مبتنی بر تعامل و تدوین یک برنامه جامع، اتفاقات خوبی در شهر اصفهان رقم بخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها