معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان:

۱۱ نهاد و ارگان متولی کودکان کار هستند

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت :علاوه بر  بهزیستی ۱۱ ارگان و نهاد متولی ارایه خدمات لازم به کودکان خیابانی و کار هستند که از جمله آن ها می توان به شهرداری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی، دادگستری، اداره بیمه خدمات درمانی(بیمه سلامت)، تامین اجتماعی، هلال احمر، کمیته امداد امام، صدا و سیما، اشاره کرد.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت :علاوه بر بهزیستی ۱۱ ارگان و نهاد متولی ارایه خدمات لازم به کودکان خیابانی و کار هستند که از جمله آن ها می توان به شهرداری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی، دادگستری، اداره بیمه خدمات درمانی(بیمه سلامت)، تامین اجتماعی، هلال احمر، کمیته امداد امام، صدا و سیما، اشاره کرد.
کد خبر: ۱۳۵۵۰۹۶

به گزارش جام جم آنلاین زنجان،  سلمان حسینی در جلسه هماهنگی دستگاههای همکار  در ساماندهی کودکان کار و خیابانی با اشاره به اهمیت سلامت و بهداشت این کودکان تاکید کرد: صدور بیمه نامه سلامت برای کودکان کار و خانواده های آنان رایگان است و خانواده های این افراد می توانند با ارایه معرفی نامه بهزیستی از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.

این مسئول ضمن تاکید بر فعالیت مرکز حمایتی آموزشی کودکان کار در زنجان  یادآور شد: در مرکز کودکان کار و خیابان تحت نظارت بهزیستی، کلاس های تقویتی، آموزش مهارت های زندگی و ... و برای مادران آموزش مهارت های زندگی، سبک های فرزند پروری و... و. به طور مستمر تشکیل می شود و ارایه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به والدین کودکان و معرفی پدران کودکان کار به شرکت های تولیدی و صنعتی برای اشتغال از دیگر خدمات توانمندسازی این افراد است.

وی از اعلام حمایت کمیته امداد امام و هلال احمر در زمینه ارایه کمک هزینه  زندگی در خصوص خانواده های کودکان کار  خبر داد و گفت : اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز تقبل نمود نسبت به معرفی سرپرست خانواده کودکان  کارکه بیکارهستند به گارگاه ها و شرکت های تولیدی و صنعتی اقدامات لازم را انجام دهد تا شرایط عدم اشتغال این کودکان و بازگشت به تحصیل و رفع نیازهای مالی خانواده مهیا گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها