کرم ضدآفتاب، یکی از پرفروش ترین و اساسی ترین لوازم مراقبتی پوست است که در بین خانم ها و آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و استفاده از آن، تاثیر چشمگیری از جلوگیری از پیری و تیرگی پوست، ایجاد چین و چروک، پدید آمدن لکه، کک و مک، جوش و... دارد.
کد خبر: ۱۳۵۵۰۷۸
 
راهنمای خرید بهترین ضد آفتاب
 
همان طور که می دانید، نور خورشید حاوی اشعه فرابنفش است که تاثیر مخربی بر روند تکثیر سلولی پوست دارد و قرار گرفتن در معرض آن در طولانی مدت، احتمال ابتلا به سرطان پوست و سایر بیماری های پوستی را افزایش می دهد. استفاده مداوم از کرم ضدآفتاب، بهترین راه پیشگیری از این عوارض ناخوشایند است و با تشکیل یک لایه محافظ بر روی این بافت حساس، از آن در برابر عوامل خارجی آسیب زا مراقبت می کند.

با توجه به لزوم مراقبت از پوست، به عنوان اولین لایه محافظتی بدن و آیینه تمام نمای بدن انسان، که سلامت آن موجب حفظ زیبایی و تندرستی بدن می گردد، توصیه می شود که خرید ضد آفتاب و استفاده دائمی از آن را جدی گرفته و در هر سن، جنس و موقعیتی که هستید، با شناخت ویژگی های بهترین کرم ضدآفتاب موجود در بازار، از فواید بیشمار آن بهره مند گردید.

ویژگی های بهترین ضد آفتاب

نور آفتاب برای پوست ما لازم است و روند ساخته شدن ویتامین d در بدن را تسریع می کند. به همین جهت لازم است که هر روز، مقداری در مقابل خورشید قرار بگیریم اما برای جلوگیری از آسیب های احتمالی که نور آفتاب می تواند بافت پوست را هدف قرار دهد، حتما می بایست از یک کرم ضدآفتاب با spf بالا استفاده کنید. حداقل spf توصیه شده توسط پزشکان برای انواع مختلف جنس پوست، عدد 30 را نشان می دهد.

یکی دیگر از دلایل استفاده از ضدآفتاب، مقاومت در برابر تعریق است. پوست شما در مقابل نور خورشید، شدت تعریق بالاتری دارد اما قرار گرفتن یک لایه کرم ضدآفتاب بر روی آن، روند خنک سازی پوست را بهبود بخشیده و با توجه به درصد ضد آب بودن خود، پروسه تعریق را تسهیل می نماید. میزان ضدآب بودن کرم های ضدآفتاب، عددی میان 40 تا 80 است.

پوست های روشن، بیشتر در معرض ابتلا به پیر پوستی، ایجاد کک و مک، بروز چین و چروک، آفتاب سوختگی، سرطان پوست و سایر امراض پوستی هستند که همین مسئله، لزوم انتخاب بهترین ضدآفتاب موجود در بازار و استفاده مداوم از آن را دوچندان می سازد. در انتخاب این کرم دقت کنید؛ زیرا، بهترین ضدآفتاب های تولیدشده، تحریک پوست را به حداقل رسانده و رطوبت موردنیاز این بافت را تامین می کند.
 
راهنمای خرید بهترین ضد آفتاب

خرید بهترین کرم ضدآفتاب از بانه گالری

به طور کلی، در هنگام خرید لوازم آرایشی به خصوص وسایل مراقبت از پوست، می بایست به فاکتورهای متعددی از جمله کیفیت، اصل بودن کالا، خرید از فروشگاه معتبر، برند تولید کننده محصول و... توجه نموده و با درنظر گرفتن نتایج این برآیند، بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمود.

در حال حاضر و با توجه به ورود سیل عظیمی از کالاهای تقلبی به بازارهای فروش ایران، خرید کرم ضدآفتاب اصل و باکیفیت کمی دشوار شده اما همواره می توان با تهیه از یک مرکز فروش معتبر و باسابقه، با خیالی راحت نسبت به اصالت و کیفیت کالای تهیه شده اطمینان حاصل کرد. فروشگاه بانه گالری، یک فروشگاه اینترنتی بزرگ در زمینه ارائه محصولات آرایشی و مراقبتی است که باکیفیت ترین و مرغوب ترین کرم های ضدآفتاب را در انواع برندها به مشتریان گرامی تقدیم می نماید.

فروشگاه بانه گالری، محصولات تهیه شده مشتریان را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا ارسال نموده و با فروش محصولاتی اورجینال، مقرون به صرفه و مرغوب، سعی در جلب رضایت مراجعه کنندگان دارد.

خرید کرم پودر مکمل استفاده از ضد آفتاب

خانم هایی که به دنبال انجام یک میکاپ کامل و جذاب هستند و در عین حال، نگران سلامت بافت پوست خود نیز می باشند؛ می توانند در عین جستجو برای بهترین کرم ضدآفتاب، به دنبال تهیه کرم پودری مرغوب و مناسب با جنس و رنگ پوست خود نیز باشند. کرم پودر از جمله مهم ترین لوازم آرایشی زنانه است که تاثیر آن بر زیرسازی آرایش، غیرقابل انکار است و در انواع مختلف پودری، مایع و جامد (پنکک) برای انواع رنگ و جنس بافت پوست در بازار به چشم می خورد.

یکی از فاکتورهای مهم در حین خرید کرم پودر ، قدرت پوشانندگی آن است که موجب می شود تا جای جوش، لکه، زخم و... به خوبی کاور شده و اثری از آن، پس از تکمیل میکاپ باقی نماند. به دلیل تماس مستقیم کرم پودر با لایه اپیدرم پوست، احتمال بروز حساسیت، در صورت عدم مرغوبیت این محصول، وجود خواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که در حین انتخاب کرم پودر به سبک بودن بافت آن نیز توجه نموده تا آرایش شما جلوه ای بهتر و طبیعی تر داشته باشد و هوا به راحتی میان سلول های پوست تان رد و بدل گردد.

پس از آن که جنس پوست خود را شناسایی کردید و متناسب با رنگ پوست تان، اقدام به خرید بهترین و مناسب ترین کرم پودر موجود در بازار نمودید، به فاکتور ضد آفتاب بودن این محصول نیز توجه نموده و محصولی را تهیه کنید که از بافت اپیدرم در مقابل اشعه خطرناک و مضر uv محافظت نماید. از جمله فروشگاه های اینترنتی که به طور تخصصی در زمینه فروش کرم پودرهای اورجینال و باکیفیت فعالیت می کند، می توان به سایت بانه گالری مشاهده نمود که ارائه دهنده انواع مختلف این محصول در برندها، کیفیت ها و قیمت های متنوع است.
 

راهنمای خرید بهترین ضد آفتاب

 
برای زیبایی ارزش قائل باشیم

زیبایی یک موهبت الهی است اما زیبا ماندن، تلاشی ارزشمند در جهت مراقبت از این نعمت خدادادی تعریف شده که مستلزم بهره مندی از میزان زیادی سلیقه و توجه می باشد. در حین خرید لوازم آرایشی، توجه خود را علاوه بر فاکتور مراقبتی بودن، به مقوله جلوه گری نیز معطوف نموده و ارزش زیادی برای ظاهر چشم نواز خود قائل باشید.

از جمله محصولات پر فروش سایت بانه گالری می توان به این موارد اشاره کرد: ماسک صورت، سرم صورت، ماسک ورقه ای صورت، کرم مرطوب کننده، اسکراب و لایه بردار، تونر صورت، بالم لب، رژ لب در انواع جامد، مایع و مدادی، لاک ناخن، براش آرایشی، عطر و ادکلن زنانه و مردانه، ماشین اصلاح، سشوار و ده ها دسته بندی جذاب و متنوع.

فروشگاه اینترنتی بانه گالری، عرضه کننده متنوع ترین محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی می باشد و شما می توانید متناسب با علاقه و نیاز خود نسبت به خرید از این سایت معتبر و مشهور اقدام نمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها