مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان ایلام عنوان کرد:

رسانه‌ها باید اسوه‌ها و الگوها را به نسل جوان بشناسانند

امام جمعه ایلام در بازدید از منطقه عملیاتی سارات سومار:

شهدای سارات سومار ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند

امام جمعه ایلام گفت: شهدای سارات سومار ادامه دهنده راه شهدای کربلا بودن و ما باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم
کد خبر: ۱۳۵۵۰۴۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ نماینده ولی فقیه در استان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان و جمعی از مسئولین استان ایلام  و شهرستان ایوان از منطقه عملیاتی سارات سومار بازدید کردند.
 
در این بازدید حجت الاسلام  کریمی تبار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس خصوصا شهدای حماسه آفرین عملیات سارات سومار گفت: این سرزمین آبیاری شده به خون شهیدان است  و عزت، اقتدار، امنیت و آبرویی که در دنیا بدست آورده ایم حاصل همین خونهای پاک و به ناحق ریخته شده شهیدان است.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان ایلام نیز با بیان اینکه  ۴۱ سال از رشادت و حماسه آفرینی این عزیزان میگذرد و هنوز یاد و نام شهدای مظلوم عملیات سارات سومار زنده است،  گفت: این شهیدان در شب عاشورا حسین گونه به شهادت رسیدند و مایه افتخار استان هستند
 
جمال اسدی افزود: با باتوجه به اینکه این منطقه از لحاذ جغرافیایی جزو محدوده استان کرمانشاه می باشد با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه مکاتبه خواهیم کرد که تابلو تمثال شهدای این عملیات در این منطقه نصب گردد.

در این برنامه که با همت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ایوان انجام گرفت، تعدادی از رزمندگان و همرزمان شهیدان عملیات مذکور نیز به خاطره گویی و روایتگری پرداختند.
 
لازم بذکر است عملیات سارات سومار در شب عاشورای آبان ماه سال  ۱۳۵۹ در منطقه سومار با حضور رزمندگان مردمی و سپاه شهرستان ایوان در کنار ارتش انجام گرفت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها