حدادی در افتتاح روستا بازار البرز در نظرآباد

مطالبات مردم را با نگاه حمایت از تعاونی‌ها و کشاورزان از وزیر کشاورزی پیگیری کردم

فروشگاه عرضه مستقیم محصولات روستایی تحت عنوان روستا بازار البرز در شهرک فرهنگیان شهر نظرآباد با حضور علی حدادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمحترم شهرستان، مدیرکل تعاونی روستایی و جمعی از کشاورزان و دامداران شهرستان و جمعی از مردم عزیز نظرآباد در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۵۴۹۱۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز:نماینده مردم ساوجبلاغ، نظراباد، طالقان و چهارباغ در مراسم افتتاح روستا بازار البرز در نظرآباد گفت: هدف تعاونی‌ها بر خلاف سایر بنگاه‌های تجاری دستیابی به منفعت و ثروت نیست بلکه در تعاونی‌ها علاوه بر بهبود وضعیت زندگی و تأمین نیاز اعضا، اهداف اجتماعی همچون عدالت، مسئولیت پذیری و همکاری گروهی نیز دنبال می‌شود.

 

حدادی در ادامه افزود :علیرغم اهمیتی که تعاونی‌ها در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی برای کشور دارد، بخش تعاون با چالش‌هایی رو به رو است که باید با گسترش تفکر تعاونی‌ها و حمایت ویژه برای گسترش طرح‌های جدید این چالش‌ها مرتفع و به اقتصاد کشور کمک شایانی شود.

 

نماینده مردم در مجلس در خصوص پیگیری‌های حمایتی اظهار داشت: در جلسات متعدد و با نگاه حمایتی از تعاونی‌های منطقه جهت توسعه و رفع موانع، مطالبات مردم عزیز را در این خصوص از وزارت کشاورزی پیگیری نموده‌ایم.

 

شایان ذکر است روستا بازار البرز در شهرستان نظرآباد به مساحت ۲هزار متر مربع و سطح زیربنای هزار متری با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان افتتاح گردیده و متشکل از غرفه‌های مختلف محصولات کشاورزی، محصولات دامی، مواد غذایی و... است که موجب دسترسی راحت و بی‌واسطه شهروندان نظرآبادی به کالاهای اساسی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها