فروشگاه عرضه مستقیم محصولات روستایی تحت عنوان روستا بازار البرز در شهرک فرهنگیان شهر نظرآباد با حضور علی حدادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمحترم شهرستان، مدیرکل تعاونی روستایی و جمعی از کشاورزان و دامداران شهرستان و جمعی از مردم عزیز نظرآباد در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۵۴۹۱۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز:نماینده مردم ساوجبلاغ، نظراباد، طالقان و چهارباغ در مراسم افتتاح روستا بازار البرز در نظرآباد گفت: هدف تعاونی‌ها بر خلاف سایر بنگاه‌های تجاری دستیابی به منفعت و ثروت نیست بلکه در تعاونی‌ها علاوه بر بهبود وضعیت زندگی و تأمین نیاز اعضا، اهداف اجتماعی همچون عدالت، مسئولیت پذیری و همکاری گروهی نیز دنبال می‌شود.

 

حدادی در ادامه افزود :علیرغم اهمیتی که تعاونی‌ها در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی برای کشور دارد، بخش تعاون با چالش‌هایی رو به رو است که باید با گسترش تفکر تعاونی‌ها و حمایت ویژه برای گسترش طرح‌های جدید این چالش‌ها مرتفع و به اقتصاد کشور کمک شایانی شود.

 

نماینده مردم در مجلس در خصوص پیگیری‌های حمایتی اظهار داشت: در جلسات متعدد و با نگاه حمایتی از تعاونی‌های منطقه جهت توسعه و رفع موانع، مطالبات مردم عزیز را در این خصوص از وزارت کشاورزی پیگیری نموده‌ایم.

 

شایان ذکر است روستا بازار البرز در شهرستان نظرآباد به مساحت ۲هزار متر مربع و سطح زیربنای هزار متری با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان افتتاح گردیده و متشکل از غرفه‌های مختلف محصولات کشاورزی، محصولات دامی، مواد غذایی و... است که موجب دسترسی راحت و بی‌واسطه شهروندان نظرآبادی به کالاهای اساسی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها