استخدام نیروی انتظامی با مدرک لیسانس هر ساله از طریق آزمون های استخدامی صورت می گیرد

نا بر اعلام سرهنگ ایرانمنش متقاضیان در صورت دارا بودن دو بخش از شرایط اختصاصی و عمومی می توانند اقدام به ثبت نام در این آزمون ها کنند و در صورت قبول شدن به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ملحق گردند. 
کد خبر: ۱۳۵۴۵۸۳
شرایط استخدام نیروی انتظامی با مدرک لیسانس شرایط و ضوابط به خصوص خود را دارند که در ادامه آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
برای استخدام در درجات مختلف درجه داری و دانش آموختگی در نیروی انتظامی فرد باید شرایط مختلفی را داشته باشد، علاوه بر این فرد متقاضی برای هر کدام از این شاخه ها باید در رده سنی مشخصب باشد و هرکسی نمی در هر بازه سنی نمی تاند اقدام به ثبت نام در این آزمون نماید.
 
شرایط استخدام نیروی انتظامی 

در صورتی که فرد با داشتن دیپلم بخواهد به استخدام ناجا  در بیاید باید در شاخه درجه داری جذب نیروی انتظامی شوند، اما اگر فرد تا مقطع لیسانس ادامه تحصیل داده باشد باید در شاخه دانش آموختگی جذب نیروی انتظامی شود.

در صورتی که متقاضی دارای مدرک لیسانس باشد باید حداقل دارای معدل ۱۴ باشد و از نظر شرایط سنی هم حداقل ۲۳ ساله باشد (در صورت برخی موارد این رده سنی تا دو سال افزایش خواهد یافت)
علاوه بر این متقاضی (مرد باید حداقل دارای ۱۷۰ سانتی متر قد برای قبولی در فرایند گزینش باشد.
اگر فرد کارت پایان خدمت داشته باشد شراط سنی وی تا حداقل ۳ سال افزایش می یابد.
علاوه بر این داشتن کارت جانبازی بالای ۳۵ درصد، عضویت در استعداد های درخشان و بسیجیان فعال هم می تواند روی گزینه حداکثر سن مجاز تاثیر گذار باشد.
 
ستخدام نیروی انتظامی با مدرک لیسانس هر ساله از طریق آزمون های استخدامی صورت می گیرد
 
شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی نیروی انتظامی

همانطور که پیش تر گفته شد شرایط استخدام نیروی اینتظامی با نام شرایط عمومی و برخی شرایط دیگر با نام شرایط اختصاصی شناخته می شوند که برای پوشیدن لباس مقدس نیروهای ناجا باید تمامی این شرایط را دارا بود، شرایط عمومی را در اصل می توان پیش نیاز های ثبت نام در آزمون استخدامی این مرکز دانست و شرایط اختصاصی را هم می توان بیشتر به موارد بعد از قبولی در آزمون مربوط کرد.

شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی نیروی انتظامی به شرح زیر می باشد:

داوطلب باید پیرو دین مبین اسلام باشد. متقاضیان باید پایبند به قوانو اساسی ایران و ولایت فقیه باشند و حاضر به همواره برای ایثارگری برای جمهوری اسلامی ایران و امنیت مردم آماده باشند. افراد علاقه مند به استخدام در نیروی انتظامی باید ایرانی الاصل باشند و علاوه بر خود آن ها پدر مادر آن ها هم ایرانی باشند. عدم داشتن سوءپیشینه فرد. شرکت کنندگان در سابقه خود به هیچ گروه سیاسی ای نباید وابستگی داشته باشند. ارائه گواهی عدم اعتیاد برای تمام افراد لازم است.

شرایط اختصاصی استخدام نیروی انتظامی 

علاوه بر شرایط عمومی پذیرش و استخدام در نیروی انتظامی شرایط دیگری هم برای به عضویت درآمدن در این سازمان وجود دارد که آن را می توان شرایط اختصاصی نامید، در ادامه این شرایط را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد:

ابتدا توجه داشته باشید که ثبت نام با موبایل امکان پذیر نمی باشد و سامانه ناجا فقط با سیستم عامل ویندوز مطابقت دارد.
اولویت جذب با بسیجیان و کسانی است که کارت پایان خدمت دارند.
علاوه بر این خانواده های شهدیان و ایثارگران هم سهمیه های به خصوص خود را دارند. هر فرد صرفا با دریافت یک کد رهگیری تنها یکبار مجاز به ثبت نام خواهد بود.
علاوه بر این از دیگر شرایط استخدام ناجا تحصیل فرد در رشته های نظری می باشد و دانش آموزان رشته های غیر نظری مجاز به ثبت نام در این آزمون نمی باشند.

زمان ثبت نام در آزمون استخدامی نیروی انتظامی ۱۴۰۱

زمان ثبت نام در آزمون استخدام درجه داری نیروی انتظامی برای سال ۱۴۰۱ هنوز به طور دقیق اعلام نشده است اما چیزی که می توان به بیان آن پرداخت بازه زمانی ثبت نام در این آزمون در سال گذشته می باشد.

برای ثبت نام در مقطع افسری و به عضویت درآمدن این نهاد در سال ۱۴۰۰ از ۱ مهر ماه تا ۱ آبان ماه مهلت در نظر گرفته شده بود. علاوه بر این برای ثبت نام در زمینه درجه داری نیروی انتظامی هم از ۱۷ آذر اه تا ۱۷ دی ماه مهلت در نظر گرفته شده است. فرایند ثبت نام فقط با سیستم ویندوز از طریق سایت gozinesh.police.ir امکان پذیر است.

راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی ناجا 

ثبت نام در آزمون استخدام ناجا صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود، اگر به هر دلیلی به نحوه انجام این کار مسلط نیستید و نمی دانید که چطور می توانید اقدام به ثبت نام کنید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه با آموزش نحوه انجام این کار با ما همراه باشید.
در گام اول باید اقدام به ورود به سایت GOZINESH.POLICE.IR نمایید، توجه کنید که امکان ورود و ثبت نام در این وبسایت با موبایل وجود ندارد و باید از سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.
 
ستخدام نیروی انتظامی با مدرک لیسانس هر ساله از طریق آزمون های استخدامی صورت می گیرد

در پنل باز شده یک گزینه به نام ثبت نام مشاهده خواهید کرد. پس از انتخاب گزینه ثبت نام شرایط عمومی و اختصاصی به طور کامل به شما نمایش داده خواهد شد، بعد از مطالعه این موارد در صورتی که با آن ها مشکلی نداشتید می توانید اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایید.
 
ستخدام نیروی انتظامی با مدرک لیسانس هر ساله از طریق آزمون های استخدامی صورت می گیرد

بعد از اتمام فرایند و وارد کردن مشخصات به طور دقیق و کامل کد رهگیری برای شماره موبایل شما ارسال خواهد گشت.

رشته های تحصیلی مجاز در استخدام ناجا

طبیعتا نیرونی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فقط برای بخش هایی از ارگان های خود تامین نیرو می کند که نیازمند به افرادی متخصص در آن زمینه باشد، به قطع استخدام نیرو فارغ التحصیل شده در رشته های نا مرتبط در دستور کار ناجا نمی باشد، در صورتی که شما هم قصد دارید تا از رشته های مجاز به ئذیرش در ناجا با خبر شوید در ادامه با ما همراه باشید.
 
ستخدام نیروی انتظامی با مدرک لیسانس هر ساله از طریق آزمون های استخدامی صورت می گیرد

استخدام نیروی انتظامی از طریق دانشگاه

استخدام و عضویت در نیروی انتظامی دو راه دارد که یکی از آن ها شرکت در آزمون استخدامی می باشد و دیگری ورود به دانشگاه های نیروهای مسلح و تحصیل در آن ها می باشد، برای استخدام شدن در ناجا اگر مرد باشید باید اقدام به ثبت نام در دانشگاه نیرو های مسلح امین نمایید و پس از طی کردن تحصیلات خود استخدام این ارگان شوید.
علاوه بر این در صورتی که خانمی علاقه مند به استخدام در نیروی انتظامی هستید می توانید با ورود به دانشگاه کوثر پس از طی کردن فرایند تحصیلی خود به عضویت در ناجا در بیایید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۲
حسام الدین اسماعیل زاده
United States of America
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
۰
۲
من بسجی فعال هستم کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودو کوراش جمهوری اسلامی ایران
سعیداسدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
۰
۱
لیسانس علوم تربیتی ۲عسالمه

نیازمندی ها