شرکت ایزی پک که در راستای خدمات اسباب کشی و فروشگاه لوازم بسته بندی فعالیت می‌کند، دو عدد سرویس خدماتی در حوزه اثاث کشی دارد که ایده نوینی را در حوزه جابجایی به کشور آورده!
کد خبر: ۱۳۵۴۴۴۰
درواقع این دو خدمات با اسم های خدمات اسباب کشی کامل و خدمات بسته بندی عرضه شده که در ادامه به آن ها میپردازیم.

معرفی خدمات شرکت ایزی پک

برای آشنایی با این خدمات ابتدا با ماهیت شرکت ایزی پک آشنا شوید! این شرکت با بیش از یک دهه تجربه در زمینه بسته بندی و اسباب کشی باعث شده تا کسانی که وقت انجام اینجور کارها را ندارند نیز بدون دغدغه جابجا شوند. ایزی پک با هدف ایجاد تفکری نوین در حوزه اثاث کشی قصد داشت که فرهنگ جدیدی را در باب برون سپاری وظایف اثاث کشی منزل ارائه دهد که تا به امروز موفق هم بوده است. بعد از اوایل دهه 90 شمسی با راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات بسته بندی وسایل منزل ، توانست تا قشر مشتریان خود را بسط دهد و حتی کسانی که علاقه ای به برون سپاری کارهای مربوط به نقل مکان را ندارند هم با خرید کارتن اسباب کشی و متریال دیگر، با ایزی پک همراهی کنند. این شرکت تا به امروز توانسته قشر بزرگی از افراد از سراسر ایران را به خودش جذب کند. حالا در ادامه با خدمات ایزی پک بیشتر آشنا شوید.

خدمات کامل اسباب کشی

ایزی پک با دانستن دغدغه‌های روزانه مردم و با درک این روزمرگی تصمیم به ارائه خدمتی در راستای سهولت جابجایی افراد کرد. در این خدمت، تمام مراحل جابجایی اعم از بسته بندی، جابجایی و چیدمان بر عهده شرکت و نیروهای آن است و مشتری نگران هیچ موضوعی مانند زیاد شدن مدت جابجایی، انعام کارگر، تعداد ماشین حمل و... نخواهد بود. خدمات اسباب کشی کامل شامل سه مرحله می‌باشد:

مرحله اول: ابتدا کارشناسی جهت برآورد قیمت به منزل فعلی مراجعه می‌کند و با درنظر گرفتن حجم اثاثیه و فاصله بین مبدا و مقصد قیمت نهایی را به صاحب خانه اعلام می‌کند، سپس با پاسخ دادن به سوالات احتمالی و توافق طرفین پیش فاکتوری جهت تضمین قیمت به مشتری ارائه داده می‌شود. سپس در زمان مقرر نیروهای بسته بند و فنی جهت بسته بندی کامل اثاثیه منزل به محل اعزام می‌شوند تا با اصولی ترین روش ممکن تمامی وسایل را ایمن سازی سپس بسته بندی کنند. در این روش همه اجناس چینی و شکستنی را به وسیله پلاستیک حبابدار لایه پیچی می‌کنند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود، سپس با تفکیک تمام لوازم خانه آن‌ها را داخل کارتن اثاث کشی 5 لایه قرار می‌دهند. در این مدت نیروهای فنی هم بطور کامل اثاثیه بزرگ منزل مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، لوستر، تخت خواب و ... را دمونتاژ می‌کنند.

مرحله دوم: پس از جمع آوری تمام اجناس منزل، نوبت به جابجایی می‌رسد! نیروهای حمل ایزی پک با دقت بسیار بالا تمام کارتن اثاث کشی خانه را به ماشین حمل بار منتقل می‌کنند و با یک رانندگی مطمئن تمامی لوازم بدون آسیب دیدگی به مقصد جدید منتقل می‌شوند. در آخر هم به همان نظم و ترتیب تمامی کارتن های اسباب کشی را به خانه نو حمل می‌کنند.

مرحله سوم: در نهایت بعد از رسیدن ماشین حمل به مکان جدید، تیم ایزی پک با دقت و حساسیت بالا تمامی اثاثیه منزل را به خانه جدید منتقل میکنند و بنا به سلیقه مشتری وسایل بزرگ را در جای مناسب قرار میدهند تا دیگر صاحب خانه مجبور به جابجایی داخلی اثاث نباشد.
 

خدمات بسته بندی وسایل منزل

یکی دیگر از خدمت‌های ایزی پک خدمات بسته بندی اثاثیه منزل می‌باشد. این خدمت مناسب برای کسانیست که به دنبال مدیریت هوشمند هزینه های خود هستند و در عوض وقت نمیکنند که به وظایف مرتبط با اسباب کشی برسند. در این خدمت تنها مرحله بسته بندی را به مشتری ارائه می‌دهند تا کسانی که قصد خرج کردن هزینه کمتری برای اثاث کشی خود دارند نیز بتوانند با ایزی پک همکاری داشته باشند. در این مرحله مانند مرحله یک اسباب کشی کامل، نیروهای بسته بند و فنی با متریال درجه یک جهت جمع آوری و بسته بندی تمامی اثاثیه منزل به خانه مشتری اعزام می‌شوند. پس از انجام کارهای مربوط به جمع آوری و بسته بندی، تمامی کارتن های اسباب کشی را با برچسب های مشخص شماره گذاری میکنند که بدانید چه جعبه ای مناسب برای کجا خانه است. با این کار در محل جدید دیگر نیازی نیست تک به تک کارتن ها را بگردید تا وسیله مورد نظر خودتان را پیدا کنید. همچنین برای مطالعه مقالات بیشتر در مورد اسباب کشی و آموزش های مرتبط می توانید به وبلاگ ایزی پک مراجعه کنید.

فروشگان آنلاین محصولات کاربردی اسباب کشی

علاوه بر خدمات اسباب کشی ، در سایت ایزی پک می توانید در فروشگاه ایزی پک ، پکیجی کامل از انواع محصولات و ملزومات کاربردی اسباب کشی را پیدا کنید. محصولات اسباب کشی ایزی پک برای ساده تر کردن پروسه اسباب کشی بسیار مورد نیاز هستند و اسباب کشی منزل و یا محل کار شما را برایتان بسیار آسان تر می کنند و همچنین از آسیب دیدن به وسایل نیز جلوگیری می شود. برخی از محصولات فروشگاه ایزی پک شامل کارتن های اسباب کشی در ابعاد و سایزهای مختلف ، انواع پلاستیک های محافظ ضربه گیر برای بسته بندی انواع ضروف شکستنی آشپزخانه ، انواع چسب های نواری پهن برای محکم نمودن وسایل مختلف ، انواع انواع بقچه های لباس در ابعاد مختلف برای بسته بندی انواع لباس و کفش و ... می شوند. برای مشاهده دیگر محصولات می توانید به فروشگاه ایزی پک مراجعه کنید و پس از انتخاب و مقایسه محصولات اقدام به خرید آنلاین نمایید و محصولات خود را در همان روز در شهر تهران تحویل بگیرید.

"ایزی پک" خدمات کامل اسباب کشی منزل و محل کار

شرکت ایزی پک با همین هدف به عرصه اثاث کشی گذاشته که تا به امروز موفق هم بوده! کسانی که دغدغه های شغلی زیادی دارند و نمیتوانند خودشان به تنهایی وظایف مربوط به بسته بندی و جابجایی را انجام دهند، خیلی راحت میتوانند از خدمات ایزی پک استفاده نمایند.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه‌های شرکت ایزی پک می‌توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 02122730100 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها