اسباب‌کشی و باربری به دلیل نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق، حساسیت بار، رانندگی و غیره می‌تواند کاری استرس‌زا باشد. به همین دلیل، امکان برخورداری از خدمات یک شرکت باربری خوب و مطمئن می‌تواند این تجربه را آسان و بی‌خطر نماید.
کد خبر: ۱۳۵۴۰۳۹
یک شرکت باربری حرفه­ای ویژگی‌هایی دارد که با بررسی آن‌ها پیش از ثبت سفارش، می‌توانید ریسک خطرات و مشکلات اسباب‌کشی یا انتقال بار را به حداقل برسانید.

ازآنجا که ارائه خدمات باربری به محل و منطقه موردنظر وابسته است در این مقاله، بر معرفی ویژگی‌های کیفی یک باربری قابل­اعتماد تمرکز خواهیم داشت. درصورتی‌که در تهران ساکن هستید و قصد انتقال بار به نقطه‌ای دیگر را دارید با این مقاله همراه باشید.

ویژگی های یک باربری خوب در تهران


هنگام انتخاب باربری به چه نکاتی توجه کنیم؟ این سوالی است که در این قسمت، قصد پاسخگویی به آن را داریم. تنها کافی است که شش نکته‌ای که در ادامه می‌آوریم را مدنظر داشته باشید.

مجوز فعالیت و بیمه


داشتن مجوزهای فعالیت از اولین ویژگی‌هایی است که باید در انتخاب باربری به آن توجه داشته باشید. تنها یک آگهی در اینترنت یا روزنامه کافی نیست. از نزدیک در محل شرکت، حاضرشده و از فعالیت حرفه‌ای و قانونی آن اطمینان حاصل کنید. اهمیت این نکته در اینجاست که شرکت‌ های بدون مجوز، هیچ مسئولیتی در قبال بار و کالای شما تقبل نمی‌کنند.

همچنین، بررسی کنید که بیمه‌ای که شرکت موردنظر ارائه می‌دهد، چه شرایطی دارد و تا چه حد، مفید واقع می‌شود. شرکت‌های معتبر، علاوه بر ارائه بیمه‌های معمول با دریافت هزینه‌ای نه‌چندان زیاد، بیمه‌های اضافه‌تری نیز از شرکت‌های شخص ثالث ارائه می‌دهند.
 

انتخاب بهترین باربری با قیمت مناسب
تجهیزات مناسب و کارگران آموزش دیده باربری


یک شرکت باربری حرفه‌ای باید از تجهیزات مناسب برای بسته‌بندی، بار زدن و انتقال بار استفاده کند. این تجهیزات، شامل انواع طناب، چسب، کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی و درنهایت، خودروهای مخصوص حمل بار است.

با توجه به حجم بالای انتقال بار در تهران، بسیاری از شرکت‌ها از کارگران غیرحرفه‌ای استفاده کرده که درواقع، هیچ تخصصی در بسته‌بندی یا حمل بار ندارند. در هنگام انتخاب شرکت باربری از مسئولین شرکت در خصوص آموزش‌دیده بودن کارگران، بپرسید. در این خصوص، می‌توانید نظر مشتریان قبلی را در وب‌سایت آن شرکت یا شبکه‌های اجتماعی نیز جویا شوید. استفاده از کارگران حرفه‌ای، احتمال آسیب دیدن بار را کاهش داده و کیفیت و سرعت خدمات را بهبود می‌بخشد.

رفتار حرفه ای در بهترین باربری


بسیاری از شرکت‌ها تنها به جابجایی سریع بار و رسیدن به مشتری بعدی فکر می‌کنند. به‌این‌ترتیب، کیفیت خدمات آن‌ها پایین می‌آید که می‌تواند سبب آسیب رسیدن به اموال مشتری شود. نمونه‌هایی از رفتار حرفه‌ای عبارت‌اند از:

·        برخورد مناسب کارمندان ثبت سفارش و کارگران جابجایی
·        صرف وقت کافی برای عقد قرارداد، مشخص کردن نوع بار و دیگر موارد
·        اجازه بازدید از تجهیزات و ماشین­های حمل بار
·        دقت کارگران و عدم عجله آنها در بسته‌بندی
·        استفاده از کارگران به تعداد کافی
·        داشتن لباس کار مناسب
·        رانندگی حرفه‌ای و به‌دوراز عجله

در این مورد، مطالعه نظرات دیگر مشتریان به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی شرکت موردنظر، می‌تواند کمک‌کننده باشد. همچنین، حرفه‌ای بودن شرکت موردنظر را می‌توانید از پیشنهادها و مشاوره‌های خلاقانه آن‌ها در حمل بار نیز بسنجید.
 

انتخاب بهترین باربری با قیمت مناسب
عدم استفاده از امکانات شرکت های دیگر


یکی از اتفاقاتی که معمولا در شرکت‌های باربری می‌افتد، این است که شرکت‌ها از امکانات و خدمات شرکت‌های شخص ثالث، استفاده می‌کنند. به این معنی که کارگران، راننده و حتی تجهیزات آن‌ها در اختیار آن شرکت نبوده و درواقع، مشتری با یک دلال باربری روبه‌روست نه یک شرکت کامل و حقوقی. بنابراین، مهم است که به‌طور مثال، برند شرکت موردنظر را روی خودروهایش حتما مشاهده کنید.

سابقه بالا باربری


شرکت‌های بسیاری در حال فعالیت در زمینه باربری هستند اما آیا همه آن‌ها در این زمینه، تجربه کافی دارند؟ مسلما خیر. در نظر گرفتن سابقه یک شرکت باربری در کنار امکانات به‌روز و حرفه‌ای، این اطمینان را می‌دهد که انتقال بار شما ایمن و سریع انجام خواهد شد.

قیمت مناسب در باربری


درنهایت، پس از بررسی همه ویژگی‌ها باید قیمت شرکت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. مهم این است که قیمت را به‌عنوان آخرین شاخص در نظر بگیرید و تنها شرکت‌هایی که در کسب ویژگی‌های قبلی واجد شرایط هستند را با هم مقایسه کنید.

استفاده از خودروی مناسب برای هر حجم و نوع مشخصی از بار می‌تواند در بسیاری از مواقع در هزینه‌های مشتری نیز صرفه‌جویی کند. به‌طور مثال، شاید برای حمل اسباب و اثاثیه یک دفتر اداری کوچک، یک نیسان هم کفایت کند اما بسیاری از شرکت‌های باربری به دلیل کامل نبودن خودروهایشان از همان کامیون یا کامیونت همیشگی برای حمل بار استفاده می‌کنند.
 

انتخاب بهترین باربری با قیمت مناسب
بهترین شرکت باربری تهران


شرکت باربری abshenasanbar.ir با سابقه فعالیت طولانی در تهران، اقدام به ارائه خدمات تخصصی باربری در این منطقه کرده است. این شرکت با دریافت انواع مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه، تمامی خدمات خود را تحت پوشش بیمه درآورده تا مشتریان، با خیالی آسوده، بار خود را جابجا کنند.

این شرکت از تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده بهره برده و با تجهیز آن‌ها به بهترین امکانات روز، سرعت و کیفیت خدماتش را بالا برده است. از دیگر مزایای این شرکت، ارائه قیمت مناسب است. قیمت خدمات این شرکت کاملا مطابق با نرخ‌های اتحادیه است و در کنار آن، که تخفیف‌های دوره‌ای نیز برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود.

سخن آخر؛


اسباب‌کشی و انتقال بار، فرآیندی پراسترس است. مسئله انجام به‌موقع این کار و سلامتی مرسوله، دو دغدغه اصلی در این زمینه هستند. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات باربری، به‌منظور تسهیل این فرآیند به وجود آمده‌اند. در انتخاب آن‌ها باید ویژگی‌هایی نظیر برخورداری از مجوز فعالیت، ارائه بیمه، کیفیت و قیمت خدمات را در نظر داشت.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها