تقدیر از مهندس آقای رضا خدارحمی، مدیر محترم انرژی و تاسیسات گروه ملی صنعتی فولاد ایران
کد خبر: ۱۳۵۴۲۳۸
تجلیل از مهندس پژوهشگر بسیجی، بسیج کارگری و کارخانجات استان خوزستان
 
در مراسمی از پژوهشگران برتر اقشار مختلف بسیج استان خوزستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) تجلیل شد. این مراسم که تحت عنوان تقدیر از جهادگران علم و فناوری همه ساله همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود، امسال نیز در روز سه شنبه 30 آذر ماه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) ، سرهنگ بابا احمدیان مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان ، رییس پارک علمی و فناوری استان ، رییس بنیاد نخبگان استان و مسئولان اقشار مختلف بسیج و پژوهشگران برتر در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج کارگری استان خوزستان در این مراسم، سردار شاهوارپور با تبریک هفته پژوهش در سخنانی به نقش و جایگاه تحقیق و پژوهش در حل مشکلات مختلف استان از جمله در حوزه های نفت ، کشاورزی ، صنایع و سایر بخشها اشاره کرد. ایشان ارتباط پژوهشگران با بخش‌های مختلف را باعث شناسایی مشکلات و تبدیل آنها به مسئله و حل مسائل را توسط محققان و پژوهشگران باعث کارگشایی و رفع مشکلات استان عنوان کردند و از همه پژوهشگران خواستند در این عرصه جهاد علمی با تمام توان و قدرت وارد شوند. ایشان بر حمایت سپاه از نخبگان و پژوهشگران تاکید کرد و افزود دستاوردهای بسیار خوبی در سال های اخیر در اثر فعالیت های علمی و پژوهشی بسیجیان حاصل شده است که مایه افتخار است.

بر اساس این گزارش در این مراسم از پژوهشگران برتر استانی در اقشار مختلف بسیج با اهداء لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد. در این مراسم از آقای مهندس رضا خدارحمی مدیر محترم انرژی و تاسیسات گروه ملی صنعتی فولاد ایران به عنوان نخبه برتر بسیجی ، بسیج کارگری و کارخانجات استان خوزستان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها