برای بچه زیر 10 سال چی هدیه بخرم؟ ! 8 ایده عالی + قیمت

بچه‌هایی که زیر ده سال سن دارند، دنیای فوق‌العاده و بسیار زیبایی برای خود دارند. در این دنیا، تنها رنگ، بازی، شادی و هیجان حضور دارد و چه خوب است که والدین در ساخت این دنیای زیبا، با خرید بهترین اسباب‌بازی‌ها و یا کادو‌ها دنیای آنها را رنگی تر کنند.
کد خبر: ۱۳۵۴۱۶۴
برای مثال، یکی از اسباب‌بازی‌هایی که بچه‌های زیر ده سال از بازی با آن هیجان زیادی را تجربه می‌کنند، سرسره بازی است.
 
برای بچه زیر 10 سال چی هدیه بخرم؟ ! 8 ایده عالی + قیمت
از آنجایی که والدین امروزی ساعات زیادی از روز را در محل کار خود حضور دارند و فرصت کمتری برای بردن کودکشان به پارک دارند، این سرسره می‌تواند تا حدی جای خالی هیجان و سر خوردن از بالای سرسره را برای آن‌ها پر کند. وسیله دیگری که بچه‌های زیر ده سال از داشتن آن نیز احساس خوبی خواهند داشت، اسباب بازی لگواست. تعداد هدیه‌هایی که می‌توان برای این سن خریداری کرد، کم نیست و اگر دوست داشته باشید می‌توانید با بهترین آن‌ها در ادامه این متن آشنا شوید.

سرسره بازی

همان طوری که در قسمت مقدمه اشاره کردیم، امروزه والدین به دلیل درگیری‌های مالی زیادی که در زندگی با آن مواجه‌اند، هر دو با هم مشغول به کار بوده و در این بین هیچ فرصتی وجود ندارد تا بچه‌ها را به پارک‌های ساخته شده در فضای باز ببرند و به آن‌ها اجازه بدهند تا سرسره بازی کنند. این بازی یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های موجود پارک بوده و جالب اینجاست که این هیجان از دوران کودکی به دوران بزرگسالی نیز انتقال پیدا می‌کند. کمتر بزرگسالی را می‌توان یافت که به این بازی علاقه‌ای نداشته باشد. با خرید سرسره برای فرزندتان اجازه دهید که او نیز این هیجان شیرین را تجربه کند. با توجه به کیفیت مواد به کار رفته در تولید این وسیله بازی و امکانات جانبی و یا تزییناتی که در آن به کار رفته، از 300 هزار تومان تا 3 میلیون تومان، می‌توانید برای خرید این بازی هزینه نمایید.
 
برای بچه زیر 10 سال چی هدیه بخرم؟ ! 8 ایده عالی + قیمت
کوله پشتی بچه‌گانه

از دیگر هدیه‌هایی که کودکان و بخصوص دختر‌ها را بسیار خوشحال می‌کند کوله پشتی بچه‌ گانه است. معمولاً وسایل همراه دختر‌ها زیاد است و به همین دلیل این وسیله می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا وسایل خود را به راحتی جا به جا کنند. طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی که از این کوله در بازار موجود است، هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. با خرید یک کوله برای کودکان، به آن‌ها اجازه دهید که مستقل شدن و مسئولیت‌پذیری را تجربه کنند. از 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان می‌توانید برای خرید کوله پشتی، هزینه در نظر بگیرید.

اسباب بازی لگو

اسباب بازی لگو نیز از جمله بازی‌هایی است که تمام رده‌های سنی دوست دارند با آن بازی کنند و هم کودکان از بازی با آن لذت زیادی می‌برند و هم بزرگسالان را به یاد دوران کودکی خود انداخته و باعث می‌شود که آن‌ها نیز خلاقیتی که در وجودشان گم شده است را پیدا کنند. در خرید لگو به سنی که کودکتان در آن قرار دارد توجه کنید. برخی مدل‌های این بازی ساختار پیچیده‌ای داشته و جعبه دنده دارد و کودک می‌تواند آن‌ها را به راحتی براند. حداقل هزینه برای خرید اسباب بازی لگو، 60 هزار تومان است.

خمیربازی

کودکانی که در سن 3 تا 10 سال هستند با خمیربازی می‌توانند قوه تخیل خود را بهبود ببخشند و خلاقیت خود را پرورش دهند. به جهت آنکه کودکان زیر سه سال هنوز درک و شناخت کافی نسبت به دنیا اطراف خود ندارند به همین جهت توصیه می‌کنیم از خرید این وسیله بازی برای این بازه سنی به شدت خودداری کنید. حداقل هزینه مورد نیاز برای خرید خمیربازی 25 هزارتومان است.

کتاب

از دیگر هدیه‌هایی که می‌توان برای کودکان زیر ده سال خرید، کتاب است. از کتاب‌ها می‌توان به عنوان بهترین دوست یاد کرد؛ زیرا نکات زیادی را بدون منت در اختیار کودکان قرار خواهند داد. با خرید کتاب از همان دوران کودکی سعی کنید پیوندی عمیق و ناگسستنی بین کودکتان و کتاب ایجاد کنید. با این کار شما، علاقه وی به کتاب خواندن برای همیشه در وجود وی نهادینه می‌شود. حداقل هزینه مورد نیاز برای خرید کتاب، 15هزار تومان است.
 
 
برای بچه زیر 10 سال چی هدیه بخرم؟ ! 8 ایده عالی + قیمت

از دیگر هدایایی که آن نیز می‌تواند شور و شعفی وصف نشدنی در وجود بچه‌ها ایجاد کند، لوازم نقاشی است. از جمله این لوازم و وسایل می‌توانیم به مداد رنگی، پاستل، ماژیک، گواش، مداد شمعی، آبرنگ و غیره اشاره کنیم. محیطی برای بازی کودکان خود فراهم کرده و به آن‌ها اجازه دهید تا نقاشی کنند و آن چیزی که در ذهنشان در حال چرخیدن است را بر روی کاغذ بیاورند. برخی مواقع، مشکلات روحی که یک کودک با آن در حال دست و پنجه نرم کردن است از طریق نقاشی‌هایی که وی کشیده، کشف می‌گردد. از 30 هزار تومان تا 500 هزار تومان برای خرید وسایل مناسب نقاشی کودکانه نیاز است.

اسکیت و اسکوتر

از دیگر کادو‌های مناسب برای کودکان زیر ده سال، اسکیت و اسکوتر است. این وسیله بازی نیز می‌تواند هیجان زیادی را در کودکان خلق کند. نکته جالبی که در مورد این وسیله وجود دارد آن است که هم دختر‌ها از داشتن آن ابراز شادی می‌کنند و هم پسر‌ها دوست دارند اسکوتر سواری کنند. حداقل هزینه خرید یک اسکوتر 100 هزار تومان است.

اسباب‌بازی‌های کنترلی

از دیگر کادو‌های مناسب برای کودکان زیر ده سال، اسباب‌بازی‌های کنترلی از جمله ماشین کنترلی، هواپیمای کنترلی و غیره است. آموزش قدرت بصری و افزایش قدرت کنترل وقایعی که در اطراف آن‌ها در حال افتادن است از جمله مزیت‌های بازی با این وسایل به شمار می‌رود. برای خرید این کادو باید حداقل 100 هزار تومان هزینه کرد.
 
برای بچه زیر 10 سال چی هدیه بخرم؟ ! 8 ایده عالی + قیمت
نتیجه‌گیری

ما در این متن چند مورد از بهترین کادو‌هایی که می‌تواند باعث ایجاد شادی و هیجان در کودکان زیر ده سال شوند را نام بردیم. یکی از این وسایل بازی، اسباب‌بازی لگو بود. بازی با لگو به کودک کمک می‌کند تا خلاقیتش را پرورش دهد و به این اطمینان دست پیدا کند که هر مسأله‌ای را با خلاقیت می‌توان حل کرد. بهترین مرجعی که می‌توانیم برای خرید این کادو‌های عالی معرفی کنیم، پیکوتویز است. بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، دو مورد از مزیت‌های خرید از این فروشگاه آنلاین به شمار می‌رود.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها