رشد تکنولوژی در آموزش سبب شد تا تحولات عظیمی در این عرصه رخ دهد و این اتفاقات زمانی تسریع یافت که همه گیری ویروس کرونا نزدیک به 7 میلیارد انسان را خانه گیر کرد و سبب شد آن ها فعالیت های آموزشی خود را از خانه و به صورت مجازی و از راه دور پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۳۵۳۶۶۵
آیا می توانیم به صورت آنلاین مکالمه زبان انگلیسی یاد بگیریم؟
 
 
این مسئله در آموزش زبان های خارجه من جمله زبان انگلیسی جلوه ویژه ای به خود گرفت و بسیاری از افراد دنیا از فرصت به دست آمده استفاده کردند و با حضور در دوره های آنلاین تلاش کردند مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. ولی آیا دوره های آموزش آنلاین مکالمه به اندازه دروه های حضوری مناسب است؟ یک مدرس چگونه به صورت آنلاین می تواند مهارت مکالمه افراد را تقویت کند؟

بحث  شرکت در کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی یک اتفاق تازه نیست ، اولین بار این ایده در سال 2008 در دانشگاه های ایالات متحده مورد ارزیابی قرار گرفت و ثابت شد در صورتی که مدرس از منابع و پلت فرم های مناسب بهره مند باشد ، قابلیت انتقال پیام از مدرس زبان انگلیسی به زبان آموز تا 65 درصد اتفاق می افتد و زبان آموز قادر است ظرف مدت مشخصی به زبان انگلیسی صحبت کند ولی به چه نحوی می توان این چهارچوب و منابع را تنظیم نمود تا به بهترین شکل بتوان از راه آنلاین مکالمه زبان انگلیسی را یاد گرفت؟
 

استفاده از فری دیسکاشن آنلاین


یکی از بهترین روش ها برای تقویت مهارت مکالمه یا حتی یادگیری آن ، شرکت در فری دیسکاشن هایی است که به صورت دوستانه در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد. این برنامه ها با ظهور نرم افزار کلاب هاوس شرایط به خصوصی پیدا کرده و حتی افرادی که در خارج از کشور نیز زندگی می کنند در آن ها شرکت می کنند و همین امر موجب جذابیت بیشتر این صحبت ها می شود. نکته مهم در مورد این جلسات ، مشخص کردن سطح خود در مکالمه است. اگر شما هنوز در سطح مبتدی هستید قرار گرفتن در صحبت های سطح متوسط و یا پیشرفته نه تنها بازدهی لازم را ندارد بلکه سبب می شود شما اعتماد به نفس خود را نیز از دست بدهید.
 

وارد شدن به گروه های هم صحبتی به زبان انگلیسی


دومین عاملی که می تواند به شما کمک کند تا مکالمه زبان انگلیسی خود را به صورت آنلاین تقویت کنید شرکت در گروه های واتس اپی یا تلگرامی است. آن دست از زبان آموزانی که در ابتدای فرایند یادگیری مکالمه هستند می توانند بر اساس سطح زبان انگلیسی خود در گروه ها عضو شده و به صورت صوتی با هم گروه های خود صحبت کنند. این امر سبب می شود تا ترس از صحبت کردن افراد ریخته شده و بتوانند در هر شرایطی با دوستان یا حتی افراد غریبه صحبت کنند. به یاد داشته باشید مهم ترین امر در صحبت کردن به زبان انگلیسی توانایی به کار بردن لغات و گرامر به صورت همزمان است ، زبانی آموزی که این مانع را به درستی برطرف کند قادر خواهد بود در مراحل بعدی با تسلط بالایی به زبان انگلیسی صحبت کند.  
 

شرکت در دوره های آنلاین زبان انگلیسی

 
تمامی روش هایی که برای شما گفتیم به نوعی شامل آموزش خود آموز مکالمه به حساب می آید ، شما می توانید آن ها را در کنار یک دوره مکالمه آنلاین زبان انگلیسی ادامه داده و در کمتر از 15 ماه به شرط تمرین به راحتی با افراد مختلف صحبت کنید. یکی از دوره های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی که برای بسیاری از افراد مفید بوده است دوره های مکالمه زبان انگلیسی انگلیش کلینیک است که از سال 1394 با اتکا به تجربه و دانش بالای دکتر حامد رفیعی شروع به فعالیت کرده است. این دوره ها با وجود اینکه بر روی هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی تمرکز دارد ولی از آنجایی که مکالمه اصلی ترین دلیل یادگیری زبان انگلیسی است به صورت تخصصی بر روی آن تمرکز کرده است. زبان آموزان می توانند با شرکت در این دوره نه تنها به صدها پادکست آموزشی دسترسی داشته باشند بلکه با بهره گیری از آموزش های تصویری و انجام تکالیف دوره مهارت های مختلف خود را نیز تقویت کنند. همانگونه که پیش از این گفته شد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در صورتی که همراه با منابع و پلت فرم مناسبی باشد بدون شک نه تنها کارآمد خواهد بود بلکه بنا به تحقیقات صورت گرفته بازدهی به مراتب بالاتری را نسبت به دوره های حضوری خواهد داشت. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها