مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ملاقات‌های عمومی، اجرای طرح سپاس و پاسخگویی به سئولات از طریق تلفن 1616 و کانال ایثار رضوی فاصله بین مدیران بنیاد و جامعه ایثارگری را به حداقل رسانده و ارتباط دو سویه بین کارکنان بنیاد و جامعه ایثارگری وجود دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ملاقات‌های عمومی، اجرای طرح سپاس و پاسخگویی به سئولات از طریق تلفن 1616 و کانال ایثار رضوی فاصله بین مدیران بنیاد و جامعه ایثارگری را به حداقل رسانده و ارتباط دو سویه بین کارکنان بنیاد و جامعه ایثارگری وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۵۳۶۱۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با تنی چند از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که در قالب ملاقات عمومی برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: ملاقات‌های عمومی هر هفته با هدف رفع مشکلات ایثارگران در ستاد اداره کل بنیاد خراسان رضوی برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: به تمامی روسای شهرستان‌های خراسان رضوی اختیارات  داده‌ایم، تا رفع مشکلات ایثارگران در کمترین زمان ممکن انجام شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی تصریح کرد: دیدار با ایثارگران و رفع مشکلات آنان مختص به ملاقات‌های عمومی نیست، و طرح سپاس هر هفته در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی انجام می‌شود و از سویی معتمدین معین پل‌های ارتباط بین ایثارگران و مدیران بنیاد هستند.
وی تاکید کرد: در ملاقات‌های عمومی افراد مشکلات خود را مطرح می‌کنند، که تمامی موارد منطبق با قانون پاسخ داده می‌شود، از سویی بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی ایثارگران مربوط به سایر سازمان‌های دولتی است، که بنیاد مشکلات این عزیزان را نیز پیگیری می‌کند.
حجت الاسلام معصومی خاطر نشان کرد: جامعه ایثارگری نسبت به خدماتی که در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ثبت شده است، باید آگاهی کامل داشته باشند.
وی در خصوص پاسخگویی به سئوالات تبدیل وضعیت ایثارگران و استخدامی آنان در سازمان‌های دولتی گفت: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران روال قانونی دارد و استخدامی‌ها فقط از طریق آزمون استخدامی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه پل‌های ارتباطی مختلفی بین جامعه ایثارگری و مدیران بنیاد وجود دارد، ادامه داد: ملاقات‌های عمومی، اجرای طرح سپاس، پاسخگویی به سئوالات از طریق تلفن 1616 و کانال ایثار رضوی، فاصله بین مدیران بنیاد و جامعه ایثارگری را به حداقل رسانده و ارتباط دو سویه بین کارکنان بنیاد و جامعه ایثارگری وجود دارد.
در این دیدار چهره به چهره عباس مالدوست، زهرا براتی، علی امینی، محسن خاکشور، علی فصیحی، احمد عابد مسرور خواه، عصمت سادات حسینی، محمد محمودآبادی، حسام دائی ثانی، اکرم سادات سجادی، زهرا سعادت تاج الدینی، محمد عبدالله پور و هاجر رستمی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگانی بودند که به صورت مستقیم با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی دیدار کردند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱ شهید، 50 هزار و  395 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها