مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: دانش پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر می‌توانند در توانمند سازی جامعه ایثارگری به خصوص فرزندان ایثارگر جویای کار موثر واقع شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: دانش پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر می‌توانند در توانمند سازی جامعه ایثارگری به خصوص فرزندان ایثارگر جویای کار موثر واقع شوند.
کد خبر: ۱۳۵۲۹۲۷
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: بنیاد، خدمات و امکانات مختلفی از دوران ابتدایی تا مقطع دکتری ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم کرده است که بتوانند نیروهای توانمند با رویکرد فکری و انقلابی برای آینده کشور تربیت کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: مرکز امور نخبگان بنیاد استان درصدد شناسایی نخبگان، سرآمدان و دانش پژوهان شاهد و ایثارگر است که درطول این سه دهه 1600 نفر شناسایی که از این تعداد  630 نفرنخبه فعال در حوزه‌های مختلف هستند.
وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان خراسان رضوی قطعا ظرفیت‌های مختلفی دارد که با تقویت تعاملات بین بنیاد و این مرکز به فعالیت‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر سمت و سوی بهتری داد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: توانمندی و ظرفیت‌های دو نهاد باید شناسایی و تعاملات تقویت شود زیرا دانش پژوهان و سرآمدان ایثارگر می‌توانند در توانمند سازی فرزندان شاهد و ایثارگر به خصوص ایثارگران جویای کار موثر واقع شوند.
رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی در این جلسه گفت: امور دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به سایر ادارات موفق ترعمل کرده است.
لطفی افزود: خدمت به جامعه ایثارگری برای ما یک افتخار است و مختص به زمان اداری نیست، هر آنچه که در توان داشته باشیم، می‌توانیم برای جامعه ایثارگری به کار بگیریم.
وی ادامه داد: طبق قانون و آیین نامه بنیاد نخبگان، خدمات مختلفی مانند، ارائه وام مسکن، تسهیلات مربوط به خدمت سربازی نخبگان، کمک و بهره‌مندی از امکانات شرکت دانش بنیان، مراکز نوآوری مانند پارک علم و فناوری، کارخانه نوآوری مشهد ( مرکز تحقیقات و پژوهشکده) در جهت خدمت به مخترعین دارد و کمک به ارتقاء سطح اختراعات و سوق دادن آنها به سوی تبدیل شدن به شرکت‌های دانش بنیان است.
رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی ضمن اعلام آمادگی خود جهت همکاری در برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی استارت آپ‌شاهد و ایثارگر که به صورت منطقه‌ای و با میزبانی خراسان رضوی در آخر دی ماه برگزار می‌شود، افزود: تمام تلاش بنیاد نخبگان، شکوفا کردن استعدادها و عملیاتی کردن آنها در جهت خدمت به مردم و رشد جامعه است به دنبال این هستیم از ظرفیت و توانمندی جوانان جامعه بهره بگیریم که مهمترین هدف و تلاش این بنیاد جهت نیل به این اهداف برگزاری دوره‌های است که منجر به توامند سازی دانشجویان، دانش آموختگان، فرهیختگان، دانش آموزان مستعد و مخترعان و نو آوران می‌باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها