بعد از کش و قوس ها و حاشیه های فراوان  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، علیرضا فیروزفر به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.
بعد از کش و قوس ها و حاشیه های فراوان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، علیرضا فیروزفر به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۳۵۳۴۰۷

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛در جلسه علنی  علیرضا فیروزفر با کسب ۹ رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد تا این مجموعه بعد از شروع کار شورای ششم، کلیددار خود را بشناسد.

در  این جلسه ، علیرضا فیروزفر با ۹ رای از  ۸ رای حضوری و یک رای تلفنی به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

 شورای شهر زنجان چهار ماه درگیر انتخاب شهردار بود و اختلافات اعضای شورا چند بار باعث ناتمام ماندن جلسه شد ولی با رایزنی‌های به‌ عمل آمده، بالاخره قرعه به‌ نام علیرضا فیروزفر افتاد تا اجماع بر روی این نام انجام شود.

علیرضا فیروزفر  رییس منطقه ۲۲ دانشگاه آزاد اسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان؛  رئیس هیأت امناء حسینیه اعظم زنجان، عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان ،مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان در کارنامه اجرایی خود دارد. وی همچنین دارای مدرک دکترای عمران از دانشگاه کینگ‌استون انگلستان است.
 
شهردار باید خادم مردم باشد
 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: همه تلاش اعضا این بود که فردی انتخاب شود که خادم خوبی برای مردم باشد.

منصور مرادلو ظهر  در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه با همت اعضای شورای ششم، تلاش خواهد شد در چهار سال آینده به نقطه هدف رسیده و رضایت مردم جلب شود، به همین خاطر دوستان دنبال این بودند که فردی را انتخاب کنیم که تلاشگر و جهادی باشد.

وی تصریح کرد: ما در کنار شهردار منتخب خواهیم بود و وی را حمایت خواهیم کرد و در شورا ظرفیت خدمت را برای شهردار منتخب فراهم می‌کنیم؛ چراکه معتقدیم منابع خوبی در شهرداری وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه شهردار منتخب باید واقف به منابع و استعدادها باشد، افزود: این فرصت برابر را به همه دادیم تا در فراخوان، حضور و در این فرصت برای همه شرایط مهیا شوند و برنامه‌های‌شان را اعلام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، پشتوانه شهردار و شورای شهر را مردم عنوان کرد و یادآور شد: مردم در هر شرایطی حرف اول را می‌زنند و هیچ‌گاه ما خود را بی‌بهره از این ظرفیت نمی‌دانیم و همه ما برای خدمت به مردم پای کار آمده‌ایم و دنبال منافع شخصی نیستیم.

مرادلو در ادامه با اشاره به اینکه شهردار باید منطبق با سیاست‌های کلان شورا پیش رفته و برنامه مناسب کاری داشته باشد، گفت: جذب سرمایه‌گذار و ایجاد درآمد پایدار برای ما حائز اهمیت است و شهردار منتخب باید به این نکته توجه داشته و تکنولوژی نوین را در شهرداری پایه‌ریزی کند تا شهروندان خدمات را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. همچنین قوانین و مقررات باید از سوی تیم کاری شهردار زنجان در اولویت باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین با اشاره به اینکه برنامه‌های شهرداری باید پیوست فرهنگی در پروژه‌ها داشته باشد، اظهار کرد: این موضوع مورد تاکید اعضا بوده و شهردار آینده باید به این موضوع توجه داشته باشد و همه محلات را به یک چشم دیده و توزیع عادلانه امکانات را فراهم کند.

وی در ادامه اظهار کرد: گردش مدیران را در شهرداری خواهیم شکست؛ چرا که معتقدیم باید از نیروهای جوان برای رسیدن به هدف بهره برد و انتظار داریم شهردار نظم مالی ایجاد کند.


شهردار منتخب استعفا نداده است

حسین حمزه‌لو اظهار کرد: اخباری مبنی بر استعفای شهردار منتخب در فضای مجازی منتشر شده است که این موضوع صحت ندارد و  علیرضا فیروزفر اعلام کرده که در خدمت شهر زنجان و شهروندان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیاز به آرامش داریم تا امورات منطبق با برنامه پیش برود، گفت: امیدواریم در ۴ سال آینده با وحدت و همدلی شرایط برای خدمت به شهروندان فراهم شود و مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

فیروز فر: به مردم خدمت خواهم کرد 
شهردار منتخب زنجان گفت: پیرو مصاحبه رئیس محترم شورای اسلامی شهر زنجان و سوءتفاهم بوجود آمده از صحبت‌های ایشان نامه‌ای تقدیم حضور اعضای محترم شورای شهر شد که این نامه فیمابین اعضای محترم شورای شهر و منتخب ایشان بود، فضای همدلی در شورا حاکم است و به مردم خدمت خواهم کرد.
 
در پایان باید گفت فیروز فر  متن استعفایش را تکذیب نکرده و صرفا این به توضیح بسنده کرده که سوءتفاهم شده است و این نامه بین شهردار منتخب و شورا بوده است!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها