معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین

رونمایی از سه طرح دانش بنیان در قزوین

به همت جوانان فن آور، از سه طرح دانش بنیان در قزوین رونمایی شد.
به همت جوانان فن آور، از سه طرح دانش بنیان در قزوین رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۹۸۶

به گزارش جام جم انلاین قزوین، به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از فناوران استان از سه طرح دانش بنیانی شامل دستگاه اکسیژن ساز سیار، دستگاه تصفیه هوای بیمارستانی و تشک ضد زخم بستر امروز رونمایی شد.

این طرح‌های دانش بنیانی هم کاربرد بیمارستانی و هم خانگی دارند.

این طرح‌ها به همت سه نفر از فناوران مرکز رشد و فناوری زیست پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مدت یک سال طراحی و ساخته شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حاشیه مراسم رونمایی ازاین طرح‌ها گفت: در آخرین ارزشیابی وزارت بهداشت از بین ۲۵ دانشگاه علوم پزشکی تیپ ۲ دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای اولین بار رتبه چهارم و از بین ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور رتبه چهاردهم را کسب کرده است که از مدت تاسیس این دانشگاه یک فتخار محسوب می‌شود.

میرهاشمی در ادامه از همکاری دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری قزوین برای ایجاد پردیس فناوری و سلامت در مساحت ۵ هزار هکتار خبر داد و افزود: در این پردیس به منظور ارتقای کمی و کیفی تحقیقات زیست پزشکی و فعالیت بهتر فناوران، ۱۰ کارگاه برای فضای کاری ۹۰ نفر طراحی شده است.

به گفته وی، برای اجرای این طرح مشارکتی ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برآورد شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: نیمی از اعتبار این طرح از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است و نیمی دیگر از سوی معاونت علمی رئیس جمهور تامین می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها