معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تشریح کرد؛

قیمت کتاب‌های درسی در سال تحصیلی ۹۹

با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی استان و محققان و پژوهشگران مراکز تحقیقی و پژوهشی

برگزاری تورگردشگری پژوهشی در پژوهشگاه مواد و انرژی البرز

با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی استان و محققان و پژوهشگران مراکز تحقیقی و پژوهشی با هدف هم افزایی میان دستگاههای اجرایی و مراکز تحقیقی و آشنایی با نیازهای پژوهشی استان «تور گردشگری پژوهشی در پژوهشگاه مواد و انرژی استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۲۸
برگزاری تورگردشگری پژوهشی  در پژوهشگاه مواد و انرژی البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرزدکتر محمد جواد اشراقی معاون فن آوری پژوهشگاه مواد و انرژی استان البرز با اشاره به اهمیت آشنایی دستگاههای اجرایی و محققان و پژوهشگران با نیازهای صنایع وواحدهای تولیدی تصریح کرد: برگزاری تورهای گردشگری پژوهش می تواند زمینه هم افزایی میان نیازهای صنایع و تولید در استان  و پژوهشگران و مسئولان دستگاههای اجرایی را فراهم کند.
 معاون فن آوری پژوهشگاه مواد و انرژی استان البرزبا بیان اینکه پژوهشگاه مواد و انرژی استان البرز یکی از 10 پژوهشگاه برتر کشوری است تصریح کرد: در طول سال 45 قرارداد پژوهشی میان پژوهشگاه مواد و انرژی و صنایع استان برای رفع نیازهای صنایع تولیدی منعقد می شود.
دکتر اشراقی با اشاره به اینکه مبلغ ریالی پژوهشهای انجام شده در پژوهشگاه مواد و انرژی استان البرز سالانه بالغ بر40 میلیارد ریال است خاطرنشان کرد:پژوهشگاه مواد و انرژی  با دارا بودن 70عضو هیئت علمی در خدمت صنایع تولیدی استان و کشوراست و آمادگی دارد با امکانات بی نظیر و ظرفیت علمی کادر علمی  در راستای حل مشکلات ومعضلات صنایع تولیدی گام بردارد.
وی با بیان اینکه پژوهشگاه مواد و انرژی البرز در زمینه های ساخت قطعات مورد نیاز صنایع تولیدی ،مدیریت پسماندهای صنعتی و تصفیه فاضلابهای صنعتی خاص  فعال است تاکید کرد:پژوهشگاه در سالهای اخیر فعالیتهای بسیار خوبی در زمینه انرژی های تجدید پذیر و ایجاد و راه اندازی نیروگاههای خورشیدی و ترکیبی در سراسر کشور داشته است.
اشراقی همچنین به ساخت پوشش های توربین های حساس تولید برق اشاره کرد و گفت:پژوهشگاه در زمینه تولید پوشش های خاص برای توربین ها و تولید مواد نانومورد استفاده در این صنایع فعالیتهای بسیار خوبی داشته است.
وی در پایان به فعالیتهای تجاری سازی پژوهشگاه اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم پژوهشگاه مواد و انرژی استان البرز فعالیت در زمینه تولید فن آوری های است که منجر به تولید ثروت از دانش می شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها