استاندار زنجان گفت: پژوهش دولتی بخشی از دنیای پژوهش بوده و همه آن نیست، بنابراین باید ثروت بخش خصوصی را وارد حوزه پژوهش کنیم.
استاندار زنجان گفت: پژوهش دولتی بخشی از دنیای پژوهش بوده و همه آن نیست، بنابراین باید ثروت بخش خصوصی را وارد حوزه پژوهش کنیم.
کد خبر: ۱۳۵۲۴۲۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان محسن افشارچی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار ، اظهار کرد: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار خوب است ولی خیلی نیاز به کار دارد.

وی با بیان اینکه باید خودمان را بسنجیم و ببینیم کجا قرار داریم، افزود: باید به صورت ریالی محاسبه کنیم و ببینیم کارهای انجام شده چقدر برای اقتصاد استان زنجان تاثیرگذار بوده و سپس هدف‌گذاری کنیم تا آن را ارتقا دهیم.

این مسئول با بیان اینکه ملاک و شاخص نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار این است که چقدر از اقدامات انجام شده به ثروت تبدیل می‌شود، تصریح کرد: افرادی که انرژی، توان و ایده دارند و با مشکلات می‌توانند بجنگند، جوانان هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ماهیت کارهای پژوهشی برای جوانان است، گفت: معمولاً جوانان به وجود آورنده یک تحرک و تحول جدید هستند.

افشارچی با بیان اینکه پژوهش دولتی بخشی از دنیای پژوهش بوده و همه آن نیست، اظهار کرد: اکنون با توجه به وضعیت مالی در خصوص افزایش بودجه پژوهش صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه باید ثروت بخش خصوصی را وارد حوزه پژوهش کنیم، افزود: اکوسیستم حرکتی اقتصاد دانش‌بنیان را در استان زنجان تقویت خواهیم کرد.

این مسئول در رابطه با غرفه جهاددانشگاهی در نمایشگاه پژوهش، فن‌آوری و فن‌بازار، خاطرنشان کرد: غرفه جهاددانشگاهی یکی از بهترین غرفه‌های این نمایشگاه بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها