مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور گفت:

با افتتاح مراکز CRM فصل جدیدی از ارتباطات با مشتریان گشوده شد

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست تخصصی مدیران دفاتر ارتباط با مشتریان شرق کشور که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار گردید گفت : با افتتاح مراکز CRM فصل جدیدی از ارتباطات با مشتریان گشوده شد .
مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست تخصصی مدیران دفاتر ارتباط با مشتریان شرق کشور که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار گردید گفت : با افتتاح مراکز CRM فصل جدیدی از ارتباطات با مشتریان گشوده شد .
کد خبر: ۱۳۵۲۳۶۱
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،مهندس سید علی سیدزاده اظهار داشت : موضوع ارتباط با مشتریان خصوصا بعد از گذشت 3 دهه از فعالیتهای شرکتهای آب و فاضلاب بسیار مهم است و در تمام دنیا شرکتهایی موفق بوده اند که اصل را بر مشتری مداری گذاشته و این مشتری مداری بر اساس ارتباط هرچه بیشتر و مناسب تر با مشتریان صورت گرفته است . مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله ارتباط با مشتریان در شرکتهای آب و فاضلاب گفت : در شرایط کنونی با توجه به خشکسالیهای اخیر و کاهش شدید بارندگی و به طور کلی وضعیت بحرانی کمبود آب ، باید بتوانیم در کنار تمام زحماتی که در حوزه های مختلف تولید ، توزیع و انتقال آب کشیده می شود ؛ تنشهای اجتماعی و احیانا نارضایتی های مردمی در حوزه آب را نیز مدیریت و مرتفع کنیم . وی با اشاره به افتتاح مراکز CRM از سال گذشته عنوان کرد : در واقع با افتتاح مراکز CRM فصل جدیدی از ارتباطات با مشتریان گشوده شد و ان شاا... با ارتقاء این مراکز به عنوان یک پنجره واحد ارتباط با مشترک ، تماس درخواست های مشترکین ، دریافت ، بررسی ، اقدام و پاسخ داده شود . مهندس سیدزاده ؛ نظرات مشترکین را بسیار مهم دانست و تاکید کرد باید نظرات مردم و بازخورد مشترکین به واحدهای مختلف و مرتبط شرکت منعکس و مورد پیگیری و پاسخگویی قرار گیرد . در این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به توانمندی های این شرکت ابراز داشت : از جمله توانمندی های مهم شرکت آب و فاضلاب مشهد ، بحث IT محور بودن آن است که در حوزه های مختلف این شرکت بسترهای خوبی فراهم شده و در حال حاضر بخش قابل توجهی از فرایند تامین آب شرب مشهد ؛ هوشمندسازی و به سیستمهای تله متری و اسکادا مجهز شده است . مهندس اسماعیلیان با بیان اینکه عمر خدمات غیرحضوری در این شرکت به یک دهه میرسد افزود : در سالهای اخیر بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری ؛ پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و می بایست از این ظرفیت در جهت ارتباط موثر با مشتریان بهره گیری شود . مدیرعامل آبفا مشهد در ارتباط با استقرار سامانه ستاب در این شرکت اظهار کرد : امروز در شرکت آب و فاضلاب مشهد شاهد استقرار سامانه ستاب هستیم که مشترکین می توانند تمامی خدمات آب و فاضلاب را از طریق این سامانه به صورت غیرحضوری دریافت کنند . وی درباره چشم انداز هدفگذاری شده برای سامانه ستاب گفت : در حال حاضر تمام تلاش ما این است که مردم را از بسترهای دیگر (مثل دفاتر پیشخوان ) به سمت استفاده از سامانه ستاب و دریافت خدمات به صورت غیرحضوری هدایت کنیم و هدف گذاری بر این اساس است که تا پایان سال جاری 80 درصد مشترکین ؛ خدمات مورد نیاز خود را از طریق این سامانه دریافت نمایند . مهندس اسماعیلیان تبادل تجربیات بین شرکتها را بسیار راهگشا دانست و استفاده از تجربه موثر شرکتها در راستای ارتقاء هر چه بهتر سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان را مورد تاکید قرار داد . در ادامه این نشست مدیران دفاتر ارتباط با مشتریان شرق کشور ؛ گزارشی از وضعیت و عملکرد دفاتر خود ارائه دادند. شایان ذکر است نشست تخصصی کارگروه منطقه ای مدیران دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرق کشور با حضور مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیران دفتر ارتباط با مشتریان مشهد ، استان خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، یزد و تهران به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد .



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها