مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور گفت:

با افتتاح مراکز CRM فصل جدیدی از ارتباطات با مشتریان گشوده شد

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست تخصصی مدیران دفاتر ارتباط با مشتریان شرق کشور که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار گردید گفت : با افتتاح مراکز CRM فصل جدیدی از ارتباطات با مشتریان گشوده شد .
مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست تخصصی مدیران دفاتر ارتباط با مشتریان شرق کشور که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار گردید گفت : با افتتاح مراکز CRM فصل جدیدی از ارتباطات با مشتریان گشوده شد .
کد خبر: ۱۳۵۲۳۶۱
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،مهندس سید علی سیدزاده اظهار داشت : موضوع ارتباط با مشتریان خصوصا بعد از گذشت 3 دهه از فعالیتهای شرکتهای آب و فاضلاب بسیار مهم است و در تمام دنیا شرکتهایی موفق بوده اند که اصل را بر مشتری مداری گذاشته و این مشتری مداری بر اساس ارتباط هرچه بیشتر و مناسب تر با مشتریان صورت گرفته است . مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله ارتباط با مشتریان در شرکتهای آب و فاضلاب گفت : در شرایط کنونی با توجه به خشکسالیهای اخیر و کاهش شدید بارندگی و به طور کلی وضعیت بحرانی کمبود آب ، باید بتوانیم در کنار تمام زحماتی که در حوزه های مختلف تولید ، توزیع و انتقال آب کشیده می شود ؛ تنشهای اجتماعی و احیانا نارضایتی های مردمی در حوزه آب را نیز مدیریت و مرتفع کنیم . وی با اشاره به افتتاح مراکز CRM از سال گذشته عنوان کرد : در واقع با افتتاح مراکز CRM فصل جدیدی از ارتباطات با مشتریان گشوده شد و ان شاا... با ارتقاء این مراکز به عنوان یک پنجره واحد ارتباط با مشترک ، تماس درخواست های مشترکین ، دریافت ، بررسی ، اقدام و پاسخ داده شود . مهندس سیدزاده ؛ نظرات مشترکین را بسیار مهم دانست و تاکید کرد باید نظرات مردم و بازخورد مشترکین به واحدهای مختلف و مرتبط شرکت منعکس و مورد پیگیری و پاسخگویی قرار گیرد . در این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به توانمندی های این شرکت ابراز داشت : از جمله توانمندی های مهم شرکت آب و فاضلاب مشهد ، بحث IT محور بودن آن است که در حوزه های مختلف این شرکت بسترهای خوبی فراهم شده و در حال حاضر بخش قابل توجهی از فرایند تامین آب شرب مشهد ؛ هوشمندسازی و به سیستمهای تله متری و اسکادا مجهز شده است . مهندس اسماعیلیان با بیان اینکه عمر خدمات غیرحضوری در این شرکت به یک دهه میرسد افزود : در سالهای اخیر بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری ؛ پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و می بایست از این ظرفیت در جهت ارتباط موثر با مشتریان بهره گیری شود . مدیرعامل آبفا مشهد در ارتباط با استقرار سامانه ستاب در این شرکت اظهار کرد : امروز در شرکت آب و فاضلاب مشهد شاهد استقرار سامانه ستاب هستیم که مشترکین می توانند تمامی خدمات آب و فاضلاب را از طریق این سامانه به صورت غیرحضوری دریافت کنند . وی درباره چشم انداز هدفگذاری شده برای سامانه ستاب گفت : در حال حاضر تمام تلاش ما این است که مردم را از بسترهای دیگر (مثل دفاتر پیشخوان ) به سمت استفاده از سامانه ستاب و دریافت خدمات به صورت غیرحضوری هدایت کنیم و هدف گذاری بر این اساس است که تا پایان سال جاری 80 درصد مشترکین ؛ خدمات مورد نیاز خود را از طریق این سامانه دریافت نمایند . مهندس اسماعیلیان تبادل تجربیات بین شرکتها را بسیار راهگشا دانست و استفاده از تجربه موثر شرکتها در راستای ارتقاء هر چه بهتر سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان را مورد تاکید قرار داد . در ادامه این نشست مدیران دفاتر ارتباط با مشتریان شرق کشور ؛ گزارشی از وضعیت و عملکرد دفاتر خود ارائه دادند. شایان ذکر است نشست تخصصی کارگروه منطقه ای مدیران دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرق کشور با حضور مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیران دفتر ارتباط با مشتریان مشهد ، استان خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، یزد و تهران به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد .



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
روز ادای دین

سفیر ایران در لبنان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با روزنامه «جام‌جم» از پیام‌های مراسم با شکوه بیروت می‌گوید

روز ادای دین

ابتلای شعر به روزمرگی

دبیر علمی جشنواره شعر فجر در گفت‌و‌گو با «جام‌جم» تأکید کرد آیین‌نامه این رویداد ادبی نیاز به تجدیدنظر دارد

ابتلای شعر به روزمرگی

نیازمندی ها