استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاکریز و جبهه حفظ و اشاعه اعتقادات و آرمان‌های اسلامی و انقلابی ما است و مدیران باید برای نگهداری این سنگرها تلاش کنند.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه با دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان؛ این فریضه را جبهه حفظ اعتقادات و آرمان‌های اسلامی برشمرد و با بیان اینکه دشمن با برنامه های نرم‌افزاری و جنگ رسانه‌ای به دنبال از بین بردن این اعتقادات است اظهارداشت: برخی از معروفات به دلیل جنگ رسانه‌ای دشمن در جامعه کمرنگ شده که باید دایره امر به معروف و نهی از منکر وسیع‌تر شود و به جایگاه واقعی خود که در دین اسلام به آن تاکید شده برسد لذا این امر باید در حوزه توسعه، فرهنگ،پرورش، ورزش و امثال آن شکل گیرد.

 

وی با اشاره به شخصیت محبوب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که مورد قبول همه گروه‌ها و تفکرات است تصریح کرد: امروز برای اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی نیاز به معرفی افراد و چهره‌هایی مانند حاج قاسم سلیمانی هستیم تا فرهنگ اصیل انقلابی و اسلامی ترویج یابد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نسل جدید نسل پرسشگر و استدلالی است و باید روش‌های ما برای انتقال این فرهنگ متناسب با نوع پذیرش نسل جدید باشد.

 

وی افزود: برکت خون شهدا، وجود رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم و مسوولان باعث شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های خود فاصله نگیرد و برای حفظ این معروف باید جنگ و مقابله رسانه‌ای، مطالبه گری، الگوسازی و تلاش همه دستگاه به عنوان اصول امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد.

 

مدرس خیابانی با ابراز خرسندی از شکل‌گیری حلقه مطالبه‌گران شهرستانی گفت: فهرست پروژه ها و طرح هایی که در شهرستان‌ها وعده دادیم و آغاز کرده‌ایم را در اختیار مطالبه گران شهرستان قرار می دهیم تا به عنوان ناظر پیگیر روند اجرایی آن باشند و در راستای اصلاح امور و حل مشکلات مردم در کنار دستگاه‌های اجرایی ایفای نقش کنند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امر به معروف و نهی از منکر در دیدگاه رهبر معظم انقلاب ۲ واجب فراموش نشدنی است.

 

محسن اکبری افزود: سنت‌ها و اعتقاد مردم بلوچ و سیستانی ما باعث شده که بسیاری از منکرات داخل سیستان و بلوچستان رواج پیدا نکند و باید برای حفظ این سنت های ماندگار که خود امر به معروف است تلاش و برنامه‌ ریزی شود.

 

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تلاش می کند تا مدیران استان در مسیر خدمت به مردم موفق تر باشند دچار آسیب نشوند.

 

معاون امور مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان هم در این نشست گفت: ۸۰ گروه جهادی و مطالبه گر در استان تشکیل شده و ۱۳۶ مورد از اولویت ها و نیازهای منطقه شناسایی شده که به عنوان مهمترین مطالبات مردم درخواست اجرا و شتاب‌ بخشی در تکمیل آنها هستیم.

 

جواد قنبری ادامه داد :مدل مطالبه‌گری برای نخستین بار در کشور در استان و سند مطالبه‌گری نیز بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب تدوین شده است.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها