قرعه کشی دور نخست حذفی دوشنبه برگزار می شود

ویارئال آخرین تیم صعود کننده به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

تیم فوتبال ویارئال با پیروزی 3 بر 2 مقابل آتالانتا جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
کد خبر: ۱۳۵۲۰۷۱

به گزارش جام جم آنلاین، در این بازی که به دلیل بارش برف سنگین در برگامو با یک روز تاخیر برگزار شد، ویارئال با گل های دانجوما در دقایق 3 و 51 و کاپو در دقیقه 42، با 3 گل از میزبان خود پیش افتاد و در ادامه آتالانتا توسط مالینووسکی و ساباتا در دقایق 71 و 80 دو گل را جبران کرد. با این نتیجه ویارئال با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه، بعد از منچستریونایتد 11 امتیازی به مرحله حذفی صعود کرد.

با انجام این بازی، سیدبندی قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها نیز مشخص شد. در قرعه‌کشی اولین مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌‌های منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس که در مرحله گروهی صدرنشین شدند، در سید یک قرار می‌گیرند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکومادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز در سید دوم قرار خواهند گرفت.

در مرحله یک هشتم نهایی محدودیت‌هایی برای رویارویی تیم‌ها وجود دارد به این نحو که هیچ دو تیمی از یک کشور و هیچ دو تیمی که در مرحله گروهی با یکدیگر همگروه بوده‌اند مقابل هم قرار نخواهند گرفت.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روز دوشنبه هفته آینده از ساعت 14:30 به وقت تهران در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها