زن تبهکاری که با سوء استفاده از شبکه اجتماعی با وعده ازدواج اعتماد فردی را جلب کرده و مبلغ ۲۴میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بود، توسط مأموران پلیس فتا شهرستان خمینی شهر شناسایی ودستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۵۱۹۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی شهر" با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۲۴ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بلافاصله بررسی ماجرا در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت : مالباخته مدعی بود در اینستاگرام با زنی آشنا شده که باترفند ازدواج از من درخواست پول کرد، من نیز مبلغ ۲۴ میلیون ریال به حسابش واریز کردم . بعد متوجه شدم تلفنش را جواب نمی دهد آنجابود که فهمیدم زن شیاد مرا فریب داده است.سرهنگ براتی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس فتا با بکارگیری روش های فنی و شگردهای خاص پلیسی متهمه را در یکی از استان های همجوار شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی دستگیر شد . 

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان بیان کرد: این زن شیاد در بازجویی های بعمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها