سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تبلیغات از سوی برخی از افراد سودجو برای ارائه گواهی های جعلی قبولی در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی هشدار داد.
کد خبر: ۱۳۵۱۹۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون های سراسری می رساند، پیرو اخبار و اطلاعات دریافتی، برخی از افراد سودجو با ارائه گواهی های جعلی قبولی در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، از طریق شبکه های اجتماعی و یا ایمیل های جعلی، درصدد کلاهبرداری از تعدادی از هموطنان و متقاضیان ورود به دانشگاه بوده اند. ضمن هشدار به داوطلبان و خانواده های محترم آنان، موارد زیر را به آگاهی می رساند :

۱- برای اطلاع متقاضیان آزمون‌ها، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، منحصرا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام می گردد.

۲- سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی پذیرفته شدگان نهایی تمامی آزمون ها را بصورت رسمی و مستقیم در پرتال دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بارگذاری نموده و امکان هیچ گونه ثبت نام دیگر، غیر از سیستم اعلام رسمی این سازمان وجود ندارد.

۳- سازمان سنجش کشور هیچگاه از طریق ایمیل و یا پیامک، گواهی قبولی و یا گواهی به منظور ثبت نام در دانشگاه برای داوطلبان و متقاضیان صادر نمی کند.

سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید دارد که داوطلبان در هنگام مواجهه با این افراد کلاهبردار، مراتب را از طریق آدرس الکترونیکی: hefazatazmon@sanjesh.org ، به مرکز حراست و حفاظت آزمون های این سازمان اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها