دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان خبرداد:

پلمب یک درمانگاه پس از مرگ مشکوک دو نفر در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از پلمب درمانگاهی که تزریق آمپول در آن موجب فوت دو شهروند شده بود،خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از پلمب درمانگاهی که تزریق آمپول در آن موجب فوت دو شهروند شده بود،خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۱۸۳۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محسن نیک ورز گفت:در پی انتشار خبر فوت دو نفر در بازه زمانی چند هفته ای در یک درمانگاه خصوصی شهر سیرجان و پس از تزریق آمپول ویتامین ث و سفتریاکسون،این درمانگاه تا رفع نواقص پلمب شد.

وی اظهارداشت:تا رفع نواقص فنی از جمله امکانات مربوط به اتاق احیاء،تامین برخی دستگاه های لازم بیمارستانی،تامین نیروهای لازم درمان و نیز رفع نقص مراحل ارجاع و اداری،این درمانگاه همچنان تعطیل خواهد بود و حق هیچ گونه فعالیت ندارد.

 این مقام قضایی ادامه داد:دستگاه قضایی ضمن حمایت از کادر درمانی اعم از دولتی و خصوصی،در مواردی که سلامت و جان مردم در مخاطره قرار گیرد،بدون اغماض با مسببین و متخلفین برخورد خواهد کرد.

دادستان سیرجان افزود:با مشخص شدن علت و عوامل فوت این دو شهروند و شناسایی مسبب یا مقصرین نیز در دستور کار قضایی است که با تکمیل مراحل قانونی با مسببین و مقصرین برخورد قاطع خواهد شد.
 
دکتر رضوی،رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان جان باختن دو نفر در این درمانگاه طی مدت یک ماه گذشته را تایید کردو گفت:پس از تزریق آمپول ویتامین ث و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را در این درمانگاه از دست دادند که مراحل کارشناسی در این زمینه در دست اقدام است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها