خبرورزشی نوشت: این روزها شایعه‌ای اطراف تیم استقلال به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه احتمال دارد آلکس نوری سرمربی سابق وردربرمن در نیم فصل جانشین فرهاد مجیدی شود!
کد خبر: ۱۳۵۱۶۵۴

به گزارش جام جم آنلاین ، این شایعات درحالی به گوش می‌رسد که الکس نوری چندی پیش به عنوان مربی تیم ملی آمریکا انتخاب و مشغول به کار شده است. هدایت تیم ملی آمریکا در حال حاضر برعهده گرگ برهالتر ۴۷ ساله است که توانسته نتایج خوبی همراه این تیم کسب کند اما برای تقویت کادر فنی خود در راه رسیدن به جام جهانی تصمیم گرفته الکساندر نوری را نیز به جمع دستیارانش اضافه کند.

الکس نوری در شرایطی خرداد ماه سال جاری حضور در کادر فنی تیم ملی آمریکا به‌عنوان مربی را پذیرفته که طی سالیان اخیر و پس از سرمربیگری او در وردربرمن، بارها صحبت از حضورش در تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی مثل استقلال مطرح شده و حتی مذاکراتی نیز با او صورت گرفته بود. شاید برهمین اساس این شایعه مطرح شده که او حاضر است به عنوان سرمربی به استقلال آمده و کمک مربیگری تیم ملی آمریکا را کنار بگذارد! 

الکساندر نوری که سابقه سرمربیگری و حضور در کادر فنی به‌ عنوان مربی در تیم‌های آلمانی وردربرمن، اینگولشتات و هرتابرلین را در کارنامه دارد، پدرش ایرانی و مادرش آلمانی است.

از طرفی فرهاد مجیدی گرچه ۵ بازی گذشته تیمش را با تساوی و بدون پیروزی پشت سرگذاشته اما هنوز باختی را در لیگ برتر تجربه نکرده است. شاید جایگاه ششم فعلی تیم استقلال مورد نظر کادرفنی و هواداران این تیم نیست ولی تازه ۸ هفته از لیگ بیست و یکم گذشته و هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده است.

بد نیست اضافه کنیم برخی بازیکنان مغضوب سرمربی محبوب استقلال شایعه جدید را خیلی جدی گرفته اند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها