شهردار ارومیه از آغاز به کار سامانه ستاد در شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۸۱۱
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ارومیه،دکتر حسین مهدی زاده افزود: مقدمات راه اندازی سامانه ستاد در شهرداری ایجاد و اکنون وارد فاز اجرا شده است.

وی تاکید کرد:  از این پس کلیه معاملات منجمله مناقصه ها، مزایده ها و خرید و فروش از طریق سامانه ستاد انجام می شود.

به گفته شهردار ارومیه سامانه ستاد که در بستر وب است، به دستگاه های اجرایی این توانایی را می دهد که تمام مراحل معامله از زمان ثبت درخواست تا تبادل وجه را در یک سیستم یکپارچه و استاندارد، منطبق با کلیه قوانین و آیین نامه ها انجام دهند.

وی از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که خواستار انجام معامله چون خرید، فروش، مناقصه و مزایده با شهرداری ارومیه هستند، دعوت کرد در سامانه مذکور ثبت نام  کنند.

شهردار ارومیه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)‌ را یکی از راهکارهای کلیدی جهت کاهش هزینه ها به جهت فضای رقابتی،  افزایش بهره وری و شفافیت معاملات در شهرداری ارومیه عنوان کرد.

راه اندازی کمیته تخصیص و اجرای خزانه داری متمرکز در شهرداری

شهردار ارومیه افزود:  در ادامه فرآیند شفاف سازی و اصلاح امور در شهرداری، کمیته تخصیص راه اندازی و عملیات اجرای خزانه داری متمرکز طی بخشنامه ای به کلیه مناطق 5 گانه، سازمان ها و واحدهای تابعه شهرداری ابلاغ شد.

وی اظهار کرد:  وظیفه اصلی کمیته تخصیص در شهرداری ارومیه تخصیص بهینه منابع و توزیع عادلانه آن با هدف شفاف سازی است.

شهردار ارومیه با اشاره به خزانه داری متمرکز، اظهار کرد:  تمامی دریافت ها و پرداخت های شهرداری مرکزی،  مناطق  5 گانه و سازمان های تابعه با خزانه داری متمرکز نظام مند می شود.
به گفته وی تلفیق اجرای کمیته تخصیص و خزانه داری؛  شفافیت، کاهش هزینه و افزایش درآمدها در شهرداری ارومیه  را رقم می زند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها