نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس از رئیس جمهور خواست پاسخ قانع کننده ای به مردم لرستان به دلیل عدم کشت ۸۰۰ هزار زمین مرغوب و بی نظیر استان ارائه کنند.
کد خبر: ۱۳۵۰۷۸۴
به گزارش جام جم انلاین لرستان:  مرتضی محمودوند افزود: امید است سفر استانی رئیس جمهور به استان لرستان انجام شود، آنچه در این سفرها مهم است وفای به عهد است، در دولت های گذشته وفای عهد ندیدیم، پروژه ها و مسائلی که در سفر انجام می شود حتما باید در لایحه بودجه پیشنهادی 1401 به مجلس ارائه شود اگر غیر از آن باشد باز هم دروغ، ستم و اجحاف صورت می گیرد، مردم لرستان دیگر تاب و توانی ندارند.
 
وی افزود: 800 هزار هکتار زمین مرغوب و بی نظیر لرستان به خاطر لابی های کثیف کشت نمی شود، کمتر از 200 هکتار تنها از این زمین ها به صورت سنتی استفاده می شود امید داریم در این سفر رئیس جمهور به این همه ظلم و ستم مردم استان لرستان پاسخ قانع کننده ای دهد.
 
محمودوند خاطرنشان کرد: اصل 44 در استان لرستان فقط ظلم ایجاد کرده است در حالی که اصل 44 در کشور آبادانی آورده است، در لرستان همه کارخانه ها چه دولتی چه مردمی به تاراج رفته است لذا خواهش می کنم تحقیق و تفحص در این خصوص صورت گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها