واکسیناسیون 95درصدی در هرمزگان

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بالای ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هرمزگان دوز اول واکسن و ۷۷ درصد نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بالای ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هرمزگان دوز اول واکسن و ۷۷ درصد نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۵۰۷۴۲

   به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،   رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بالای ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هرمزگان دوز اول واکسن و ۷۷ درصد نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

دکتر حسین فرشیدی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه بالای ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هرمزگان دوز اول واکسن و ۷۷ درصد دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: نقش مردم و دانشگاه به‌صورت دوطرفه برای رسیدن به این آمار بی‌بدیل بوده است.

فرشیدی با اشاره به اینکه اکثر شهرستان‌های هرمزگان در واکسیناسیون کرونا به‌خوبی عمل کرده‌اند، گفت: افرادی که واکسن نزده‌اند این حق را ندارند باعث انتقال بیماری شوند و باید با آن‌ها برخورد صورت گیرد و قطعاً مدیریت هوشمند کووید ۱۹ در حال اجراست و کسانی که واکسن دریافت نکرده‌اند از خدمات محروم خواهند شد.

وی عنوان کرد: امروز شاهدیم برخی از مراکز واکسیناسیون در حال جمع‌آوری هستند و نیاز است برخی از پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون نیز ادغام شود.

فرشیدی با اشاره به اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش‌های استان زیر هشت نفر است، افزود: در حال حاضر برخی از شهرستان‌های ما بیمار کووید ندارند و نزدیک به ۷۶۰ نفر بیمار کووید در حال حاضر در قرنطینه هستند.

وی ضمن بیان اینکه باید مراقب باشیم این آمار افزایش پیدا نکند، گفت: کسانی که به بیماری کووید مبتلا می‌شوند حتماً به پزشک مراجعه کنند و ممکن است افراد واکسن خود را دریافت کرده باشند و به بیماری کووید مبتلا شوند.

فرشیدی در پایان با اشاره به اینکه در وضعیت آبی هیچ محدودیتی برای اجرای مراسمات نخواهیم داشت، عنوان کرد: شرط اصلی زدن ماسک و اجرای فاصله‌گذاری فیزیکی است و مراسمات در فضای بسته باید با ۵۰ درصد ظرفیت برگزار شود.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها