فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در موضوع‌هایی مانند سرقت و ترافیک همه کار‌ها برعهده پلیس نیست و دیگر دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود عمل کنند.
کد خبر: ۱۳۵۰۶۰۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه برخورد دو موضوع سرقت و ترافیک در صدر اولویت‌های پلیس تهران قرار گرفته است و ما هر روز برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم، اظهار داشت: با اقداماتی که پلیس انجام داده ترافیک عصرگاهی ۱۳ تا ۱۵ درصد و ترافیک صبحگاهی حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه از دیگر اولویت‌های ما مقابله با سرقت است، گفت: با توجه به اینکه شهروندان پنجشنبه و جمعه خانه‌هایشان را ترک می‌کنند و برخی‌ها به شهرستان می‌روند، طرح ویژه مبارزه با سارقان منازل را اجرا کردیم.

سردار رحیمی افزود: برخورد با سرقت و ترافیک فقط برعهده پلیس نیست پلیس یک بخش از یک مجموعه است که اقدامات خود را انجام می‌دهد و سایر دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود عمل کنند؛ پلیس به صورت شبانه روز و بی وقفه در خصوص همه موضوعات مانند ترافیک برخورد با سارقان و مواد فروشان تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص برخورد با محل‌های فروش اموال مسروقه خاطرنشان کرد: ما نقاط آلوده و محل‌هایی را که اموال سرقتی در آنجا به فروش می‌رسد، رصد می‌کنیم و برخورد با این افراد نیز از برنامه‌های ماست و اخیرا نیز برنامه‌ای طراحی کردیم تا شدت کنترل‌هایمان را بالا ببریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها