مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

میرزا چهره‌ای فراملی است

همزمان با یکصدمین سالروز شهادت میرزاکوچک

چهره‌های فعال حوزه نهضت جنگل در گیلان تجلیل شدند

همزمان با یکصدمین سالروز شهادت میرزاکوچک خان و در ویژه برنامه «روایت جنگل» که برگزار شد، ضمن رونمایی از تولیدات چند‌رسانه‌ای پیرامون نهضت جنگل از برخی چهره‌های فعال این حوزه تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۵۲۲

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،در ویژه برنامه روایت جنگل که برگزار شد، ضمن رونمایی از تولیدات چند‌رسانه‌ای پیرامون نهضت جنگل از برخی چهره‌های فعال این حوزه تجلیل شد.

در این آئین سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، حمید نظیری، معاون سیمای صدا و سیمای مرکز گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، روح الله قمری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان گیلان و تعدادی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.

حمید نظیری، معاون سیمای صدا و سیمای مرکز گیلان طی سخنانی ضمن تشکر صمیمانه از جوانان فعال فضای مجازی که دست به چنین اقدامات ارزشمندی در راستای معرفی نهضت جنگل زدند، گفت: ضعف امکانات باعث شده تاکنون نتوانیم آنگونه که شایسته است به معرفی این شخضیت ارزنده بپردازیم. حال به همت جوانان غیور این سرزمین چنین هدفی تا حدی محقق شده و شاهد تولید آثاری فاخر و ارزشمند در این حوزه هستیم.

همچنین عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد: از همه دست‌اندرکاران این برنامه به‌ویژه جوانان خلاق و فعال فضای مجازی تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی حرکت‌هایی منسجم‌‌تر در این زمینه شاهد باشیم و برنامه امروز مقدمه‌ای باشد برای کنگره ملی بزرگداشت میرزاکوچک که انشالله پایه گذاری و اجرا‌ شود.

گفتنی است، در حین برنامه از یادمان‌ها و تولیدات چندرسانه‌ای پیرامون نهضت جنگل، توسط مسئولان رونمایی شده و در پایان مراسم از چهره‌های فعال حوزه نهضت جنگل و شهید میرزاکوچک جنگلی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به‌عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها