تازه دامادی که متهم به آزار و اذیت دختر خردسالی است، بعد از شکستن حکم مجازاتش در دیوان عالی کشور برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت. پدر دختر بچه با اعتراض به حکم دادگاه، خواستار مجازات سنگین برای او شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۴۴۹

خرداد امسال زنی هراسان دختر بچه دو سال و نیمه‌اش را به بیمارستانی در تهران انتقال داد و خواستار رسیدگی به وضعیت او شد. دختر بچه سریع به اتاق عمل انتقال یافت و پزشکان اعلام کردند، او قربانی آزار و اذیت شیطانی شده‌ است.

پس از شکایت پدر و مادر دختر بچه، پزشکی‌قانونی او را معاینه و آزار دختربچه را تایید کرد. با گزارش پزشکی‌قانونی و شکایت پدر و مادر دختر بچه، تازه داماد ۲۷ساله که آن روز خانه این زوج مهمان بود بازداشت شد.

این مرد در تحقیقات منکر آزار و اذیت شد و گفت: روز حادثه در مسیر خانه بودم که همسرم تماس گرفت و گفت، مادر «ثمر» ما را به خانه‌شان دعوت کرده‌ است. من زودتر از همسرم به آنجا رسیدم و به دلیل این‌که خسته بودم خوابیدم. مادر ثمر مرا از خواب بیدار کرد و گفت، حال دخترش بد است و دو نفری ثمر را به بیمارستان انتقال دادیم. من دختربچه را آزار ندادم.

در حالی که مرد جوان منکر آزار دختر بچه بود، مادر ثمر در شکایتش گفت: آن روز وقتی متهم به خانه‌مان آمد، یک بطری آب‌ انار همراه داشت که با اصرار از من خواست از آن بخورم. بعد از آن چشمانم سنگین شد و به خواب رفتم. وقتی بیدار شدم متوجه حال بد دخترم شده و او را به بیمارستان رساندیم.

پس از رسیدگی به این پرونده در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران، قضات دادگاه مرد آزارگر را به ۹۹ ضربه شلاق، پرداخت دیه و دو سال تبعید محکوم کردند.

پس از صدور این رای، پدر ثمر به حکم دادگاه اعتراض کرد و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد. پدر ثمر خواستار مجازات اعدام برای تازه‌ داماد شده‌ بود.

قضات دیوان‌عالی کشور حکم را نقض کرده و این بار متهم در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری محاکمه شد. در این جلسه او دوباره منکر آزار و اذیت دختر بچه شد و گفت: من وقتی به خانه شاکی رسیدم، خسته بودم و به اتاق رفتم تا بخوابم. آن زمان ثمر در حال نقاشی روی دیوار دستشویی بود.

پس از دفاعیات تازه داماد، قضات وارد شور شده تا در مهلت قانونی حکم خود را صادر کنند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها