سامانه امداد هوشمند در کردستان راه اندازی شد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای سرعت بخشی به پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به 60 هزا خانوار زیرپوشش این نهاد در استان، سامانه امداد هوشمند و کارآمد در کردستان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۱۴۵

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، رضا طوسی شامگاه روز یکشنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان اظهار داشت: سامانه امداد هوشمند در راستای بهبود و مدیریت خدمات و بروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مددجویان زیرپوشش این نهاد می‌توانند از طریق نشانی soha.emdad.ir وارد سامانه هوشمند و کارآمد شده و به ثبت‌نام و درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند، گفت: مددجویان کردستانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان، کدپستی، آدرس محل سکونت، شماره ملی و شماره تماس سرپرست خانوار را به مددکار این نهاد تحویل دهند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: با راه‌اندازی این سامانه، تمام خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود از این طریق بوده و برای هرگونه درخواستی باید در سامانه ثبت‌نام کرده و ورود پیدا کنند.

وی تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند جامعه و چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بسترهای الکترونیکی را از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه اعلام کرد.

طوسی یادآور شد: اجرای این طرح در استفاده بهینه از منابع مالی و درآمدی مطلوب‌تر به نیازمندان جامعه موثر است، ضمن اینکه با این سامانه می‌توان به صورت هوشمند نیاز واقعی نیازمندان را شناسایی کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها